*UPDATE* + Close up! Gewrapped*# Sieger's Nieuwe 330cd E46!
Re: Sieger's Nieuwe 330cd E46!
@judaz
er zijn zuinigere autos hoor;)haha
maar voor z'n vermogen en snelheid is het verbruik gewoon super...zit zo rond de 1 op 12 gemiddeld met goed doortrappen erbij;)
er zijn zuinigere autos hoor;)haha
maar voor z'n vermogen en snelheid is het verbruik gewoon super...zit zo rond de 1 op 12 gemiddeld met goed doortrappen erbij;)
Dikke coupe, wat zal zo'n motor lekker trekken!
Ik zou hem lekker origineel houden, is toch het mooist.

Ik zou hem lekker origineel houden, is toch het mooist.
Nou jongens, sorry maar ik MOEST weer wat leuks doen met m'n auto, dus ik heb hem helemaal laten wrappen, laat maar weten hoe jullie het vinden:D

Het is zeker netjes geworden. Alleen zou ik het zelf nooit gedaan hebben. Ik ben van mening dat je echte kleur mooier is. 

smaken verschillen;) toch bedankt
hoe kan ik trouwens update in m'n bestaande forumkopje zetten
hoe kan ik trouwens update in m'n bestaande forumkopje zetten
Bovenaan je eerste bericht (dus vorige pagina) kun je je post aanpassen, en daarbij ook de titel van je topic. De rest van de reacties krijgen dan ook die nieuwe titel. 

Re: #*Update Gewrapped*# Sieger's Nieuwe 330cd E46!
Ik vind het wel geslaagd !! keertje wat anders dan een zwarte wrap !
Hoelang kan je het nou doen met zo'n wrap, blijft het lang strak zitten ?
Ik vraag me alleen af hoeveel zoiets kost (of het de moeite waard is tegenover de duurzaamheid).

Hoelang kan je het nou doen met zo'n wrap, blijft het lang strak zitten ?
Ik vraag me alleen af hoeveel zoiets kost (of het de moeite waard is tegenover de duurzaamheid).

tnnx, ik heb het bij mij in de buurt gedaan en gewoon wat geregeld alsware via het autobedrijf waar ik werk dus heb wel geluk gehad, ik moest €1250 ex btw betalen, en dan zijn ze 4 dagen bezeig geweest(!) alles is gedemonteerd zoals lampen en strips in tegenstelling tot de meeste andere bedrijven die het voor zulk soort prijzen doen. Als er iets los begint te raken dan kan ik gewoon terug gaan en fixen ze het weer... het moet jaren mee gaan zeggen ze dus dat moet goed zijn;)
Zeker mooie kleur!
Alhoewel je originele kleur ook erg mooi uitziet 

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Originele kleur vond ik persoonlijk ook erg mooi!
Dit heeft ook wel wat, maar... Er mist iets.. Verlaging! Deze moet serieus naar beneden, dan zal het geheel een stuk mooier zijn..
Dit heeft ook wel wat, maar... Er mist iets.. Verlaging! Deze moet serieus naar beneden, dan zal het geheel een stuk mooier zijn..
Velgen ook?
Vond hem oem ook mooier.

Inderdaad, heb het niet zo op wit met een zwart dak.. Schijnt wel een hele hype te zijn though..
Vind het verder alsnog wel een mooie auto hoor, maar vond m eerder mooier. Heerlijke chique kleur had je
Vind het verder alsnog wel een mooie auto hoor, maar vond m eerder mooier. Heerlijke chique kleur had je

Erg cool dat je het aan durft om te proberen, je moet maar afwachten naar het resultaat.
Ziet er gaaf uit, volgens mij netjes gedaan.
Kun je wat close-up foto's maken en hier posten.
Van bijvoorbeeld naden en randjes, ben benieuwd
Ziet er gaaf uit, volgens mij netjes gedaan.
Kun je wat close-up foto's maken en hier posten.
Van bijvoorbeeld naden en randjes, ben benieuwd
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶