BMW 320D Touring Exec. *Paars* *Verkocht*
Re: Even voorstellen
Welkom Joost, en je dikke Touring natuurlijk ook 

Thanks allemaal
.
De meningen zijn verdeeld lees ik over het wel of niet eraf halen van de "handvaten". Nog maar even kijken wat ik ga doen
.
Een multi functioneel M stuur is al wel geregeld en wordt over 3 weken ingebouwd
.
Nu nog op zoek naar een andere automaatpook en ik mis nog een klepje op de achterbank...

De meningen zijn verdeeld lees ik over het wel of niet eraf halen van de "handvaten". Nog maar even kijken wat ik ga doen

Een multi functioneel M stuur is al wel geregeld en wordt over 3 weken ingebouwd

Nu nog op zoek naar een andere automaatpook en ik mis nog een klepje op de achterbank...
Mooie kleur heeft je wagen! Heerlijk dat MTECH 2 front! Misschien een keer kijken voor een MF stuur want die zit er nu niet in toch?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Klopt maar die wordt over 3 weken ingebouwd
.
En thanks!

En thanks!
Wow, mooie touring man!! lekker strak met het M pakket.... en dan die dakrails
zonder is toch echt een stuk mooier, wat jij Paul
?

zonder is toch echt een stuk mooier, wat jij Paul

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Ben er nog niet over uit Ted, misschien zet ik ze wel terug eerdaags
Nummer 11

Through-loading facility-seat cover - BMW parts catalog
En een pookje naar keuze:

Retrofit, leather selector lever knob - BMW parts catalog

OK danQuadrantz schreef:Nu nog op zoek naar een andere automaatpook en ik mis nog een klepje op de achterbank...

Nummer 11

Through-loading facility-seat cover - BMW parts catalog
En een pookje naar keuze:

Retrofit, leather selector lever knob - BMW parts catalog
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Thanks!
Ik heb nu een 2-tal part numbers gevonden, kan ik het nu bij een BMW dealer bestellen?
Ik twijfel nog wel tussen de pookjes: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ever_knob/
Ik zie daar CHROM-MATT en TITAN...heeft 1 van jullie een foto van beiden dan is het wat makkelijker kiezen
.
Gr. Joost
Ik heb nu een 2-tal part numbers gevonden, kan ik het nu bij een BMW dealer bestellen?
Ik twijfel nog wel tussen de pookjes: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ever_knob/
Ik zie daar CHROM-MATT en TITAN...heeft 1 van jullie een foto van beiden dan is het wat makkelijker kiezen

Gr. Joost
Het gaat waarschijnlijk de CHROM-MATT worden.
Nog even een ander vraagje: bij de achterklep mis ik ook een soort van klepje waarmee je hem openmaakt (zit alleen pinnetje nu). Is dat nr. 14 op de volgende afbeelding?: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... trunk_lid/" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks alvast! (dat is dan ook het laatste wat deze BMW mist gelukkig
). Ik kon het wel allemaal erbij regelen maar ben voor een zo'n laag mogelijke prijs gegaan.
Waar kan ik de onderdelen het beste bestellen?
Nog even een ander vraagje: bij de achterklep mis ik ook een soort van klepje waarmee je hem openmaakt (zit alleen pinnetje nu). Is dat nr. 14 op de volgende afbeelding?: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... trunk_lid/" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks alvast! (dat is dan ook het laatste wat deze BMW mist gelukkig

Waar kan ik de onderdelen het beste bestellen?
Bij je lokale dealer of bij bimmerparts
Gave touring 

Als je met dat artikelnr naar de dealer gaat bestellen deze het onderdeel voor je. Zo doe ik het ook altijd. Meestal kun je de dingen dezelfde werkweek nog ophalen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Ok thanks voor de reacties
.
Weet er iemand of nr. 14 klopt mbt het klepje voor het openen van de achterklep? (zie paar posts terug voor afbeelding).
Greetz Joost

Weet er iemand of nr. 14 klopt mbt het klepje voor het openen van de achterklep? (zie paar posts terug voor afbeelding).
Greetz Joost
Re: BMW 320D Touring Executive *Paars*
Zeer dikke touring
KLeur vind ik prachtig

KLeur vind ik prachtig

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe