Andere auto gekocht, weer 320d..UPDATE Afscheid van de BMW
Re: Andere auto gekocht, weer 320d..UPDATE nu met Eibach Pro Kit
Precies het zelfde als de mijne .. Echt super!
Comfort zal je niks op inleveren ..
Comfort zal je niks op inleveren ..
Wauw, mooi geworden hoor! Ziet er prima uit.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
- Silver Shadow
Zeer netjes, echt een mooie hoogte voor de nederlandse wegen.
En uiteraard ook een verbetering voor het aanzicht.
En uiteraard ook een verbetering voor het aanzicht.
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
:pimp: Gaaf geworden!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Kijk, dat ziet er goed uit! Blijven toch ook mooie velgen hoor...
- marcovandaar
Hey
spijtig van je vorige bimmer..
maar deze is zeker niet mis! mooi man, en met die eibach pro kit ziet hij er stuk mooier uit!
Ik zie dat foto in terneuzen is genomen. Corect me if i´m worng.
Kom je ook naar de meeting in perkpolder!?
mvg
marco
spijtig van je vorige bimmer..
maar deze is zeker niet mis! mooi man, en met die eibach pro kit ziet hij er stuk mooier uit!
Ik zie dat foto in terneuzen is genomen. Corect me if i´m worng.
Kom je ook naar de meeting in perkpolder!?
mvg
marco
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
is het puur de veren veranderen en "klaar" met zon Pro Kit, of komt er nogmeer bij kijken?
staat mooi zo!
staat mooi zo!
Alleen de veren inderdaad
-
Bedankt voor de reacties. Ben er echt zeer tevreden mee, aan comfort lever je echt niets in.
De foto is inderdaad in Terneuzen gemaakt ja. Ik zou graag naar de meeting in Perkpolder komen, maar dat weekend ga ik net op vakantie. 6,5 uur rijden met de Bimmer is ook geen straf moet ik zeggen:) .
De foto is inderdaad in Terneuzen gemaakt ja. Ik zou graag naar de meeting in Perkpolder komen, maar dat weekend ga ik net op vakantie. 6,5 uur rijden met de Bimmer is ook geen straf moet ik zeggen:) .
-
Re: Andere auto gekocht, weer 320d..UPDATE afscheid van de BMW
Helaas moet ik afscheid nemen van mijn trouwe BMW. Ik krijg een auto van de zaak, dit ishelaas geen bimmer. De nieuwe auto staat nog in bestelling, duurt nog ongeveer 5 weken voor hij komt. Mijn keus is gevallen op een Seat Leon 1.8 tsi DSG. Er gaat niks boven BMW wat mij betreft, maar om eerlijk te zijn rijdt dit ook echt super! Straks 160 pk onder de rechtervoet, is toch heel wat vlotter dan de bimmer. Ben erg benieuwd, maar weet zeker dat hij me ook wel gaat bevallen. Het is een business line high uitvoering, alle opties dus aanwezig.
Ook al rij ik dan geen bimmer weer, ik zal toch nog wel op dit forum rond blijven hangen denk ik, mijn hart ligt nog steeds bij BMW. Misschien over een jaar of 4 als ik weer een andere lease-auto mag, dat het dan een BMW wordt, je weet nooit.
Ook al rij ik dan geen bimmer weer, ik zal toch nog wel op dit forum rond blijven hangen denk ik, mijn hart ligt nog steeds bij BMW. Misschien over een jaar of 4 als ik weer een andere lease-auto mag, dat het dan een BMW wordt, je weet nooit.
Re: Andere auto gekocht, weer 320d..UPDATE Afscheid van de BMW
Gave bak man, die verlaging doet hem goed... en die velgen blijf ik gaaf vinden, hoop dat ze onder mijn compact even mooi staan!
Tja Seat Leon is zeker een leuke auto maar het is geen Bimmer dus we begrijpen hoe je je voelt
Re: Andere auto gekocht, weer 320d..UPDATE afscheid van de BMW
Gert Klaassen schreef:Helaas moet ik afscheid nemen van mijn trouwe BMW. Ik krijg een auto van de zaak, dit ishelaas geen bimmer. De nieuwe auto staat nog in bestelling, duurt nog ongeveer 5 weken voor hij komt. Mijn keus is gevallen op een Seat Leon 1.8 tsi DSG. Er gaat niks boven BMW wat mij betreft, maar om eerlijk te zijn rijdt dit ook echt super! Straks 160 pk onder de rechtervoet, is toch heel wat vlotter dan de bimmer. Ben erg benieuwd, maar weet zeker dat hij me ook wel gaat bevallen. Het is een business line high uitvoering, alle opties dus aanwezig.
Dus de mooiste oplossing geen bijtelling betalen, dus privé met de bimmer rondscheuren
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Leon zal ook wel bevallen schat ik, en die DSG bakken schijnen ook super te zijn.