Dank allemaal voor de positieve reacties
Aron:
Mistlampen zijn redelijk makkelijk te vervangen:
Aan de kant waarbij je de lamp wilt vervangen draai je de wielen zo ver mogelijk naar binnen, zodat je bij het binnenscherm achter de mistlampen kunt. Daar draai je de onderste 3 schroeven eruit. Deze zitten onderin en een centimeter of 20 erboven. Dan kan je het binnenscherm naar je toe (richting je voorwiel) trekken, waarna je het onderste horizontale deel (het deel dat naar de straat gericht is) naar beneden kunt trekken.
Dan kan je bij de lampen. Om de lampen er uit te halen kun je deze een kwartslag draaien.
Lijkt een hoop werk, maar als je bezig bent, spreekt het voor zich en is een

van een cent.
Ik heb LED lampen met ontstoringsweerstanden gekocht op ebay (zie ergens in het begin van de post voor de link) Dit voorkomt de foutmelding op de BC.
De LED lampen passen goed in de lamphouder, dus je kan ze zo weer met een kwartslag bevestigen. Wel heb ik de weerstanden welke in een kleine behuizing zitten, met een ty-rap aan iets vast bevestigd (zitten wat puntjes rondom de mistlamp in de voorbumper waar dit aan kan. Dit voorkomt het tikken en rammelen als je over een hobbelweg rijdt.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat, de lamp is zeer goed zichtbaar overdag maar niet zo fel als de gewone mistlampen welke je bij de tegemoetkomende medeweggebruiker vaak ziet.
Succes... voor vragen mag je me ook een PM sturen.
LEKKERWIJF1;
Ik heb bij "onze" lampen de buitenste lampen (compleet met lamphouder uiteraard) omgewisseld met de binnenste lampen. De buitenste lampen welke ik aan de binnenzijde heb gezet, zijn de remlichten, dus daar heb ik niets mee gedaan. De lampen die nu aan de buitenzijde zitten, daarvan heb ik de stekker aan de achterzijde van de unit losgekoppeld en deze uitgeprogrammeerd, zodat er geen storingen in de BC verschijnen.
Door deze wisseling zijn de LCI strepen veel beter zichtbaar. De lamp is nog zeer goed zichtbaar zodat de veiligheid geen issue is. De remlichten werken uiteraard
ook nog. (wel zo belangrijk als je een strakke BMW wilt houden
Vraagje in het algemeen:
Ik heb niet zoveel rammels en kraakjes in auto (in tegenstelling wat ik op diverse fora lees). Alleen de middenarmsteun op de achterbank (bekend kraakje) maar ook de deurpinnen (alle 4) rammelen bij mij. Ik heb dit al uit elkaar gehaald echter is de ruimte in de geleider waardoor de pin naar boven en beneden kan bewegen te groot.Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden
Heeft iemand deze rammel ook en heeft heeft diegene een oplossing?
Ik hoor het graag!
Groet Ingvar