Grote beurt 330i, vraagje
Re: Grote beurt 330i, vraagje
Nou als je een origineel bmw filter neemt of een mann filter, zitten ze er zeker wel bij!
Weet niet waar jij je filter koopt maar, dan wordt je ook hard genaaid die hoor je altijd erbij te krijgen tevens met de O-ringen en neem het van mij maar, aan dat je bij de originele filter altijd een carterplug ring erbij krijgt aangezien ik 2 dagen geleden nog mijn olie vervangen heb incl. filterBlizz schreef:Die krijg je niet bij het oliefilter erbij. Moet je altijd los kopen..

Sommige dingen krijg je gewoon erbij en garages verdienen gewoon erop om extra geld erop te vragen dat is altijd zo geweest daarom doe ik alle mogelijke dingen zelf. Zodra je bij een garage je auto neerzet en weggaat en de bon krijgt naaien ze je altijd hoe dan ook is een feit.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Ik werk in een automaterialen zaak en die ringen carterplug ringen zitten echt niet bij een oliefilter hoor?
Verkoop dagelijk Mann, knecht purflux en bosch filters. Daar zitten wel o-ringen bij om het filter af te sluiten
Maar carterplug ringen zijn een heel ander verhaal..Die moet je los kopen. Dit heeft toch ook niets met het oliefilter te maken, het is een heel ander onderdeel.

Verkoop dagelijk Mann, knecht purflux en bosch filters. Daar zitten wel o-ringen bij om het filter af te sluiten
Maar carterplug ringen zijn een heel ander verhaal..Die moet je los kopen. Dit heeft toch ook niets met het oliefilter te maken, het is een heel ander onderdeel.
BMW 318i e46 Facelift.
Het gaat over 85 cent
Waar maken we ons druk om, haha
Waar maken we ons druk om, haha
Ja, wou al zeggen get over it.. jij je zin
. Misschien wel leuk om een pic te plaatsen van je auto.

Verkocht BMW 320D e90
Wedden van wel! kijk maar eens bij de oliefilters. Bij alle filters bedoelt voor BMW zit de plugring in het doosje, in het plastic bij de rubber ring. Zelfs bij de rommel filters van FramBlizz schreef:Ik werk in een automaterialen zaak en die ringen carterplug ringen zitten echt niet bij een oliefilter hoor?![]()
Maar dat weten meer automaterialen zaken niet.
-- Houdoe wanne --