Xenon brand flauw en roze welk verschil D2S/D2R
Re: Xenon brand flauw en roze/paars
Xenon verlichting van 16 euro per fitting zou ik er maar een paar extra bij bestellen maar nog beter het je afraden! Die gaan vrij snel kapot en lijkt niet op echt xenon.
Ik had in vorge autos van 8000k en zelfs 10.000 k
Xenon kitjes erin zitten van pillot.
Maar je hebt zelf al de voorbebreidingen erin zitten en de balasten ect zijn nog goed dus zou gewoon de Phillips gaan of voor die orgineel BMW gaan, maar zeker niet die je nu op het oog hebt.
Goedkoop is meestal duurkoop omdat je een maand later weer 32 euro kan betalen en je garantie is tot de deurmat met die chineze meuk
Ik had in vorge autos van 8000k en zelfs 10.000 k
Xenon kitjes erin zitten van pillot.
Maar je hebt zelf al de voorbebreidingen erin zitten en de balasten ect zijn nog goed dus zou gewoon de Phillips gaan of voor die orgineel BMW gaan, maar zeker niet die je nu op het oog hebt.
Goedkoop is meestal duurkoop omdat je een maand later weer 32 euro kan betalen en je garantie is tot de deurmat met die chineze meuk
Zit wel een jaar garantie op !!
http://www.exenon.nl/pages/Xenon-kleuren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik kan me niet voorstellen dat de originele zo geel waren 3200
ik kan me niet voorstellen dat de originele zo geel waren 3200
Ja maar juist zulke garantie is net die ik bedoel tot de deurmat word een beetje heen en weer gemailt en daarna hoor je er niks meer van. Of proberen ze alles eraan te doen om maar niet garantie tehoeven verlenen. En bij andere merken krijg je meestal 2jaar garantie zonder gezeur. Pillot eens 1 lamp kapot gehad moest het helezooitje op sturen kreeg een gloednieuw setje terug.
Maarja het is geen ''moeten van'' alleen maar een advies, om je van een miskoop teweerhouden. Omdat een maat van mij ook dacht zo goedkoop xenon te hebben alleen duurde dat maar kort je hebt wel strorocoop verlichtingen, en daarna kan je nieuwe kopen:P Maar lekkerdoen wat je zelf wil.
Hier heb je een betere vergelijking http://www.auto-tuning-guide.com/pilot-xenon.html" onclick="window.open(this.href);return false; orgineel is 4300 dat is toch wel wit en 6000 is heel wit alles erna word blauw / paars.
Maarja het is geen ''moeten van'' alleen maar een advies, om je van een miskoop teweerhouden. Omdat een maat van mij ook dacht zo goedkoop xenon te hebben alleen duurde dat maar kort je hebt wel strorocoop verlichtingen, en daarna kan je nieuwe kopen:P Maar lekkerdoen wat je zelf wil.
Hier heb je een betere vergelijking http://www.auto-tuning-guide.com/pilot-xenon.html" onclick="window.open(this.href);return false; orgineel is 4300 dat is toch wel wit en 6000 is heel wit alles erna word blauw / paars.
Qua kleur vind ik persoonlijk 6000 of 8000 wel mooi staan !!
6000 het meeste toepast met aftermarket xenon. en 8000 wat wit blauw wat ik ook het mooiste vind, als mijn xenon ooit kapot zou gaan komt er 8000 in terug Want vind de mijnen tewit voor bij mijn angeleyes en ledmistlampen namelijk.
Succes met je keuze
Succes met je keuze
Alles hoger dan de originele 4300k ziet er meteen fout uit.... Ik heb toen bij dealextreme een setje van 15 euro besteld, vooral om te kijken hoe lang dat goed gaat. Kun je je geen buil aan vallen. Tot nu toe doet ie het prima!
En toch nijg ik naar 6000 te gaan ziet er toch strak uit hoor !! beetje blauw erbij ..
kent iemand deze http://tunexcarparts.nl/ws/product_info ... cts_id/154" onclick="window.open(this.href);return false;
kent iemand deze http://tunexcarparts.nl/ws/product_info ... cts_id/154" onclick="window.open(this.href);return false;
dan zul je een heel setje moeten gaan kopen , voor de duidelijkheid ballasten inclusief lampjes en toebehoren,
een lampje van 6000k gaat niet werken op een ballast die op 4300k gemaakt is,
in me vorige auto had ik ook xenon met 6000k als je echt benieuwd bent naar de kleur dan kan een foto geregeld worden, maar daar is genoeg op internet te vinden...dit was ook een aftermarkt setje die het geweldig deed, alleen moest ik wel warning cancellers plaats ivbm storing op boordcomputer
kortom als 6000k in je auto wil,( ergens een aftermarket setje kopen werkt net zo goed als bijv pilot ), + warning cancellers
of je koopt simpel gewoon 4300k lampjes met de juiste pasfitting, ik zelf zeg laat het lekker orgineel,en koop en nieuwe set lampjes
hoop dat dit een beetje duidelijk voor je is, ben benieuwd wat je gaat doen ,, laterr
in me vorige auto had ik ook xenon met 6000k als je echt benieuwd bent naar de kleur dan kan een foto geregeld worden, maar daar is genoeg op internet te vinden...dit was ook een aftermarkt setje die het geweldig deed, alleen moest ik wel warning cancellers plaats ivbm storing op boordcomputer
kortom als 6000k in je auto wil,( ergens een aftermarket setje kopen werkt net zo goed als bijv pilot ), + warning cancellers
of je koopt simpel gewoon 4300k lampjes met de juiste pasfitting, ik zelf zeg laat het lekker orgineel,en koop en nieuwe set lampjes
hoop dat dit een beetje duidelijk voor je is, ben benieuwd wat je gaat doen ,, laterr
e46 325ci coupe
Daar heb ik wat aan, dus gewoon 4300 van Philips erin ..
Thanx 325
Thanx 325
Op elke HID ballast kan je gewoon de lamp aansluiten van je keuze.bimmer325 schreef:dan zul je een heel setje moeten gaan kopen , voor de duidelijkheid ballasten inclusief lampjes en toebehoren,
De kleurtemp. (4300K / 5000K / 6000K / 8000K / ... ) is gewoon een eigenschap van de lamp...
Dus kies gewoon de kleur dat je graag ziet.
Deze had ik het over. Worden volgens mij ook bij de dealer geleverd. Orgineel Philips 4300K, zo als ze orgineel ook op de e46 geleverd werden. Ik heb ze er inmiddels 2 jaar in zitten en ze zijn nog steeds perfect
@ bimmer325 heel leuk allemaal maar dat pilot xenon een stuk beter het zal doen en echter eruit ziet dan die chineese troep(leterlijk) En daarbij wel garantie krijgt. (ivm men eronder uit probeert tekomen) Een dikke bmw rijd dus het zelfde als een opel kadett zo n vergelijking maak je nu. In alles zit prijs kwaliteit verhouden namelijk En net wat willem zegt een belast is een belast
Net wat Mantis zegt De phillips die zullen ook goed zijn Maar als je wat blauwer wilt maar niet fout blauw zou ik 6000 of 8000 k nemen wel van pilot of een ander goed merk (want chineese troep en andere aftermarket meuk is altijd nog blauwer en minder goed verlicht)
Net wat Mantis zegt De phillips die zullen ook goed zijn Maar als je wat blauwer wilt maar niet fout blauw zou ik 6000 of 8000 k nemen wel van pilot of een ander goed merk (want chineese troep en andere aftermarket meuk is altijd nog blauwer en minder goed verlicht)
8000K is naar mijn mening vreselijk , lijkt wel op de zwaailichten van de politie
Lichtopbrengst van 4300K is ook veel hoger dan van 8000K, alleen daarom zou ik ze al nooit nemen.
Lichtopbrengst van 4300K is ook veel hoger dan van 8000K, alleen daarom zou ik ze al nooit nemen.
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶
Hier kan je zien wat voor kleur de temperatuur heeft.
1800 is rood 16000 is wit..