thomasfz1 schreef:Nou het is zover heb een afspraak gemaakt bij ZF voor begin Oktober
voor een uitgebreiden service beurt
Ik ben afgelopen vrijdag samen met vriend naar ZF in Dortmund geweest
voor een uitgebreiden service en update.Bij aankomst goed ontvangen gevraagd of er nog problemen
waren met de automaat in mij geval niet sleutels afgegeven en ze konden aan de gang ik vond alleen jammer dat je er niet bij mocht zijn ivm drukte en weinig personeel ik had de auto om 10uur afgegeven en waren uiteindelijk inclusief kijken naar het verbruikte matriaal en uigebreiden test,inrijden,leren van de automaat om 15uur klaar.Ze hadden
met een voorgaande auto [mercedes]
veel problemen zo erg dat alle remmen geblokkeerd waren daarom liepen wij een beetje uit maar wij hebben ons goed vermaakt en voor de koffie werd goed verzorgd ik zou wel zelf wat eten en drinken meenemen wat wij ook gedaan hadden.Al met al het was een enerverende dag en ik moet zeggen het is het waard. Mijn automaat was goed en is nu nog smeuiger en dat merk je 'smorgens goed bij een koude auto eerst had ik het idee als de wagen liep en je zet hem in zijn D of in zijn R dat je een soort weerstand voelden plakken of zo
dat is nu helemaal niet meer en met het overschakelen was eerst ook goed maar nu nog beter
ik kreeg een uigebreiden factuur mee kosten inclusief 19% €450 en een gratis 6HP21 filter and Pan. De monteur zij ook normaal
gesproken bij een olie filter wissel halen ze er gemiddeld 4ltr er uit met de service beurt die ze daar uitvoeren
komen ze op 8ltr en alles word ook nog gewassen.Ik vroeg wanneer dat er een oliewissel moet worden uitgevoerd
hij zei over 80/100,000 Km dus dat duurt nog even