Na 4 maanden Audi weer terug naar BMW (M5)

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
fastfisico

Re: Na 4 maanden Audi weer terug naar BMW (M5)

Bericht door fastfisico » 02 jul 2012, 21:31

Bedankt voor de positieve reacties iedereen :duimen:

Ik moet zeggen dat de SMG III erg mee valt in het dagelijkse verkeer. Iets gas los tijdens het schakelen in een rustige programmastand en je voelt bijna niets. Je moet er even mee leren omgaan.

In een rustig programma moet je 'm even de tijd geven om te schakelen als je bv bij een stoplicht aan komt rijden en deze spring op groen.

Bij een snel schakelprogramma heb je hier geen last van, echter verloopt het schakelen wat bruter.

Wat boven verwachting is: het omtoveren van een redelijk comfortabele zaken sedan tot een beest van een auto met 1 knopje op het stuur. Het verschil is echt aanzienlijk. Dat komt nu heel goed uit omdat mijn vrouw hoogzwanger is en dus helemaal niet zit te wachten op gestuiter in de auto. Met 20" wielen en de dempers op zacht is de :///m: 5 redelijk comfortabel.

Maar het gaat mij om de de :///m: mode :driving: Verslavend gewoon en goed voor de airmiles.

Ik dacht dat ik een individual uitvoering had met 2 toerentellers.... maar 1 ervan is de brandstofmeter........... ;)

Groet Ingvar
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......

imprezaworld

Bericht door imprezaworld » 03 jul 2012, 20:20

Zo op de foto's te zien een erg mooie M5 ! Veel veilige km's gewenst met de nieuwe aanwinst. Helaas maak ik zelf te veel km's per jaar (40.000km per jaar) anders was bij mij de keuze ook richting een M5 gegaan.

Veel :///m: plezier !

Kom zelf gemiddeld een keer in de week langs Van de Rijt en er staan altijd mooie speeltjes. Mocht je in de buurt van Uden wonen kan ik je Nobra Cars Uden aanbevelen. Ben er zelf met mijn ingvoerde 535D nu al diverse malen geweest, en ik wordt er erg netjes behandeld !

fastfisico

Bericht door fastfisico » 04 jul 2012, 17:58

@imprezaworld:

Ja 40.000 in een M5 is wel veel van het goede :rolf: Onderhoud en brandstof wordt dan wel erg kostbaar.

Ik heb wel goede dingen gehoord over NobraCars, ik woon echter in de buurt van Breda/Tilburg. Ik ga dan ook naar Renova Breda. Renova Tilburg is mij niet zo goed bevallen door een aantal dingen, maar dat is mijn persoonlijke mening zonder de dealer af te branden.

Ons doel is om in de omgeving Veghel/Schijndel te gaan wonen, maar de huizenmarkt zit een beetje tegen :bang: Dan zou zou NobraCars wel een optie zijn.

gr. Ingvar
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”