Re: Na 4 maanden Audi weer terug naar BMW (M5)
Geplaatst: 02 jul 2012, 21:31
Bedankt voor de positieve reacties iedereen
Ik moet zeggen dat de SMG III erg mee valt in het dagelijkse verkeer. Iets gas los tijdens het schakelen in een rustige programmastand en je voelt bijna niets. Je moet er even mee leren omgaan.
In een rustig programma moet je 'm even de tijd geven om te schakelen als je bv bij een stoplicht aan komt rijden en deze spring op groen.
Bij een snel schakelprogramma heb je hier geen last van, echter verloopt het schakelen wat bruter.
Wat boven verwachting is: het omtoveren van een redelijk comfortabele zaken sedan tot een beest van een auto met 1 knopje op het stuur. Het verschil is echt aanzienlijk. Dat komt nu heel goed uit omdat mijn vrouw hoogzwanger is en dus helemaal niet zit te wachten op gestuiter in de auto. Met 20" wielen en de dempers op zacht is de
5 redelijk comfortabel.
Maar het gaat mij om de de
mode
Verslavend gewoon en goed voor de airmiles.
Ik dacht dat ik een individual uitvoering had met 2 toerentellers.... maar 1 ervan is de brandstofmeter...........
Groet Ingvar

Ik moet zeggen dat de SMG III erg mee valt in het dagelijkse verkeer. Iets gas los tijdens het schakelen in een rustige programmastand en je voelt bijna niets. Je moet er even mee leren omgaan.
In een rustig programma moet je 'm even de tijd geven om te schakelen als je bv bij een stoplicht aan komt rijden en deze spring op groen.
Bij een snel schakelprogramma heb je hier geen last van, echter verloopt het schakelen wat bruter.
Wat boven verwachting is: het omtoveren van een redelijk comfortabele zaken sedan tot een beest van een auto met 1 knopje op het stuur. Het verschil is echt aanzienlijk. Dat komt nu heel goed uit omdat mijn vrouw hoogzwanger is en dus helemaal niet zit te wachten op gestuiter in de auto. Met 20" wielen en de dempers op zacht is de

Maar het gaat mij om de de


Ik dacht dat ik een individual uitvoering had met 2 toerentellers.... maar 1 ervan is de brandstofmeter...........

Groet Ingvar