//M3 Cabrio 2005 ingeruild pag. 9
Re: //M3 Cabrio 2005 carbonschwarz!
Hier tellen ze per kilogram, nieuwe aankoop zal in Nederland wel een stuk duurder geweest zijn denk ik. Tweedehands fluctueert uiteraard! Prachtbak kerel, hele mooi auto en wees er zuinig op!
Doe je goed man. Mooie have fun.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ja maarja mulderke in België zijn de auto's ook veel goedkoper in aanschaf, zeker nieuw gezien. Een M5 kost hier zo'n 20.000 euro meer volgens mij bijv.
Mja, wel lekker man! E46 #king. Dikke stap vooruit hehe. Komt me bekend voor die auto ergens, vanwege de wielen.. Weet niet waarom haha.
Rijdt dat nog ook een beetje rustig zo'n E46 M3 in de stad en zeker een handbak (botte koppeling?)?
Was altijd m'n ''biggest concern'' bij't kopen van een M3
Genieten met dit weer!
Mja, wel lekker man! E46 #king. Dikke stap vooruit hehe. Komt me bekend voor die auto ergens, vanwege de wielen.. Weet niet waarom haha.
Rijdt dat nog ook een beetje rustig zo'n E46 M3 in de stad en zeker een handbak (botte koppeling?)?
Was altijd m'n ''biggest concern'' bij't kopen van een M3
Genieten met dit weer!
vande jaar gaan te taxen op zware wagens terug goed naar om hoog en heb eens de verschillen gezien van verkoopprijzen, op 2 a 3 jaar tijd komt het bij jullie voordeliger uit dan bij ons.
Super! Hoe verzeker je eigenlijk iemand als hoofdbestuurder en de auto op een ander zijn naam? Ik heb nooit zulke opties wanneer ik een verzekering afsluit.. Enkel gewoon bestuurder/eigenaar.
Snap overigens nooit hoe mensen van die leeftijd dit kunnen betalen? Meestal nog student/weekendbaan.. Heb ik dan gewoon zoveel onkosten? Ik werk 40 uur per week en kan zoiets niet eens.
Snap overigens nooit hoe mensen van die leeftijd dit kunnen betalen? Meestal nog student/weekendbaan.. Heb ik dan gewoon zoveel onkosten? Ik werk 40 uur per week en kan zoiets niet eens.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Joey, ik denk dat je dat jezelf altijd zal blijven afvragen. Ik ben daarmee inmiddels gestopt...
Ik denk nu zo, als men het kan en wil, dan moet hij/zij het zeker niet laten. Je moet jezelf dan afvragen: wil je het überhaupt zelf wel, ook al zou je het kunnen. Ik zou het zelf niet willen. Ik heb zelf nu een tweeliter V6, maar denk er niet aan om hoger te gaan zitten. Hier in NL heb je er toch per definitie niets aan en die paar keer dat je in DE bent, weegt niet op tegen de kosten hier in NL.
Ik denk overigens dat zij gebruik maken van een zeer coulante verzekeringsmaatschappij. Dat zou hier niet eens kunnen.
Desondanks vind ik het wel gaaf voor de persoon die het wel kan en wil en ook doet!
Ik denk nu zo, als men het kan en wil, dan moet hij/zij het zeker niet laten. Je moet jezelf dan afvragen: wil je het überhaupt zelf wel, ook al zou je het kunnen. Ik zou het zelf niet willen. Ik heb zelf nu een tweeliter V6, maar denk er niet aan om hoger te gaan zitten. Hier in NL heb je er toch per definitie niets aan en die paar keer dat je in DE bent, weegt niet op tegen de kosten hier in NL.
Ik denk overigens dat zij gebruik maken van een zeer coulante verzekeringsmaatschappij. Dat zou hier niet eens kunnen.
Desondanks vind ik het wel gaaf voor de persoon die het wel kan en wil en ook doet!
nice ride waarom voor een handbak gegaan ?? ik vind de smg een must bij de
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Ik vind een handbak juist leuker Uiteraard is een SMG wat sneller, maar plezier dat je krijgt van een handbak is ook een factor die meetelt !
voor mijn e46 coupe had ik een golf gti ook met handbak. de beleving is leuk maar na 3 maanden reed ik heel de bak kort. met een handbak rijd je veel sneller hard. voor mijn niks anders als automaat mijn volgende auto word ook een van de e90 reeks maar dan zeker een automaat. natuurlijk ieder zijn eigen keuze he
veel plezier ermee wil deze wel is IRL zien
veel plezier ermee wil deze wel is IRL zien
Hoe heb je gereden dan Kenny om in 3 maanden de bak kapot te rijden.
En ik denk dat de bak van een wel iets steviger is dan van een golf gti.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Mooie bak kerel!!!
das wel een verschil ja,,met je vorige
en dat met 19 jaar oud
veel plezier ermee,,,en voorzichtige/veilige kilometers
das wel een verschil ja,,met je vorige
en dat met 19 jaar oud
veel plezier ermee,,,en voorzichtige/veilige kilometers
Its not the size of the dog in the fight,
Its the size of the fight in the dog!!
Its the size of the fight in the dog!!
Jup vraag ik me ook af, heb het nog nooit gehoord eigelijk in Nederland.j0eyv schreef:Super! Hoe verzeker je eigenlijk iemand als hoofdbestuurder en de auto op een ander zijn naam? Ik heb nooit zulke opties wanneer ik een verzekering afsluit.. Enkel gewoon bestuurder/eigenaar.
Zuip je alles op in het weekend ofzo hehe? Met 40 uur werk is het toch makkelijk te doen? Zeker als je nog thuis woont of een goedkoop huisje hebt.Snap overigens nooit hoe mensen van die leeftijd dit kunnen betalen? Meestal nog student/weekendbaan.. Heb ik dan gewoon zoveel onkosten? Ik werk 40 uur per week en kan zoiets niet eens
dat is ook een reden dat ik geen auto met handbak meer wil dan breek ik de boel zo af ik moet wel zeggen dat ik er van heb geleerd hoor het kost je klauwen met geld waar je geen zak aan hebt. nu met de 335 rijd ik het tegenovergesteldeMarco M schreef:Hoe heb je gereden dan Kenny om in 3 maanden de bak kapot te rijden.