Velgen poedercoating

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
BMW318I

Re: Velgen poedercoating

Bericht door BMW318I » 15 sep 2012, 13:25

Mijn mening, ik vind het heel erg jammer zwarte velgen passen alleen bij witte auto's
dan zie je echt de uitstraling, maar nee zwarte auto en daaronder nogmaals zwarte velgen NEE !

Maarja het is belangrijk dat de eigenaar het mooie vind, ieder ze eigen mening toch !
BMW Bayerische Motoren Werke

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 15 sep 2012, 14:10

Persoonlijk ben ik er ook niet echt van gecharmeerd. Onder een lichtere kleur zou het wel kunnen is mijn mening. Verder ogen je velgen nu ook kleiner.

Maar zo als al meer gezegd, over smaak valt niet te twisten.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

tophaar.nl

Bericht door tophaar.nl » 15 sep 2012, 18:42

Geloof me het is echt supermooi. Het is een beest nu. Haha kom net met mijn vrouw van de griek staat er een cabrio met meiden en jongens naast me en de jongens dachten dat het een M5 was :nee: Maar de meiden riepen "OOOOO die velgen!!" :ja:

Dus nu ben ik echt overtuigd ze zijn superstrak en het is helemaal in 8)

BMW-Lover die zwarte gril gaat er ook komen, ik ben het met je eens dat het dan nog stoerder en cleaner is.

Maar ik begrijp dat er altijd mensen zullen zijn die het niet mooi vinden, wij in tegendeel vinden subtiele aanpassingen aan een auto mooi.

We hadden voor de BMW een Rover 75 (de Engelse BMW) en ook die vonden wij geslaagd maar merkte dat de echte Rover fanaten de auto het liefst zo origineel mogelijk laten.

Maar oordeel zelf:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hou van de "maffia look" en als Italiaan/nederlander is dat maatschappelijk verantwoord 8)
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”