Ik las in WDS dat de spiegels bij pre-9/2005 ook 2 extra sensoren moeten hebben voor het stoeprand geheugen.
Er staan o.m. het volgende:
Door mirror memory
In the case of the door mirror memory option, there are additional potentiometers in the mirrors. These register the positions of the mirror glass horizontally and vertically.
Dit zou dan op connector X01172/3 op de TMFA/TMBF zitten i.g.v. pre-9/2005.
Bij KGM vanaf 9-2005 staat er dus NIET bij dat deze additionele potentiometers er zijn en zou je het dus kunnen coderen??
Trottoirband functie rechter spiegel.
Re: Trottoirband functie rechter spiegel.
Laatst gewijzigd door Lowkey op 04 jan 2013, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
F10 N57N
Volgens mij zou dit dan te controleren zijn door te zien of de spiegel ook mee verandert als je met verschillende sleutels de auto opent, net als dat de stoelen en stuur doen.
Spiegels bewegen in ieder geval mee met mijn geheugen standen op de verschillende sleutels, dus de "benodigdheden" zijn bij mij aanwezig.
Zodra ik tijd heb om het gecodeerd te krijgen meld ik dat hier weer.
Correctie: alleen links beweegt mee, dat gaat dus niet werken
Zodra ik tijd heb om het gecodeerd te krijgen meld ik dat hier weer.
Correctie: alleen links beweegt mee, dat gaat dus niet werken

Inmiddels heb ik een andere rechter spiegel, het bleek namelijk dat ik niet de juiste stelmotor had rechts (zonder de potmeters zoals in de startpost genoemd).
Met deze spiegel heb ik de stoeprand functie ( en de geheugen standen op op de verschillende sleutels). In mijn geval dus in combinatie met geheugen stoelen en stuur. ( bouwjaar 2003)
Met deze spiegel heb ik de stoeprand functie ( en de geheugen standen op op de verschillende sleutels). In mijn geval dus in combinatie met geheugen stoelen en stuur. ( bouwjaar 2003)
Is al weer oud topic maar kom niets tegen hierover verder.
Het gaat mij even niet om de trottoirband functie maar de klapfunctie. Nu aanwezig op mijn E61 2004, elektrisch verstelbaar en verwarmd. Wil monteren, elektrisch verstelbaar, klapfuncie, memory, automatisch dimbaar en led. Speigels heb ik al, zijn zelfde bouwjaar en stekkers passen allemaal op module, behalve de autodim dan, deze is over. heb bedieningspaneel ook vervangen door degene met extra knop voor klapfunctie, werkt echter niet. Weet iemand of er misschien toch een andere module nodig is of is het alleen kwestie van coderen etc. ??????
Het gaat mij even niet om de trottoirband functie maar de klapfunctie. Nu aanwezig op mijn E61 2004, elektrisch verstelbaar en verwarmd. Wil monteren, elektrisch verstelbaar, klapfuncie, memory, automatisch dimbaar en led. Speigels heb ik al, zijn zelfde bouwjaar en stekkers passen allemaal op module, behalve de autodim dan, deze is over. heb bedieningspaneel ook vervangen door degene met extra knop voor klapfunctie, werkt echter niet. Weet iemand of er misschien toch een andere module nodig is of is het alleen kwestie van coderen etc. ??????