Je "ziet" het wel als het gelukt is.
Thx.
tomba dat ben ik zeker met je eens alleen op het circuitTomba schreef:Thx Bob: power is meer dan zat voor mij.
Daarnaast kan je het toch bijna niet gebruiken hier.
Iets wat ik dus ook deed met mijn Alfa Romeo: paar keer Zandvoort en Assen gedaanbob de bouwer schreef:tomba dat ben ik zeker met je eens alleen op het circuitTomba schreef:Thx Bob: power is meer dan zat voor mij.
Daarnaast kan je het toch bijna niet gebruiken hier.
Ik vond dat oranje een beetje teveel schreeuwen terwijl ik het nu met de "smoke" knippers juist rustiger vind.GreyCooperS schreef:..grappig dat zoveel mensen van oranje naar wit gaan...ik juist andersom
![]()
Maar staat mooi! mss ook zwarte niertjes nu?
Okidoki, ga een beetje photoshoppen om te kijken hoe het staat.GreyCooperS schreef:Staat op prima hoor..idd stuk rustiger, zeker icm jou lak kleur.
Nieren kun je gewoon op MP, Ebay, HL automotive ect kopen..kosten rond de 3 a 4 tientjes aftermarket en rond de 100 als BMW performance, maar die zijn er alleen voor de facelift dacht ik..
Je hebt complete zwarte (zoals bij mij) of zwarte omlijsting met chromen spijltjes...
Ik ben echt geen fan van chroom, dus vind zwart wat mooier, maar blijft een kwestie van smaak