Mijn E46 320Ci

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
jurrymcflurry

Re: Mijn e46 320CI

Bericht door jurrymcflurry » 27 aug 2013, 15:11

Hallo iedereen!

Na een tijdje inactief geweest te zijn op het forum nu weer wat te melden :gek: Inmiddels staat er 120.000 op de teller en heb ik een aantal aanpassingen gedaan aan het interieur. Waar ik voornamelijk blij mee ben is de inbouw van een spec.dock. Werkt echt super in combinatie met mijn Dension Lite BT, ook in combinatie met bluetooth. Ik kan nu draadloos bellen en muziek afspelen. Heerlijk tijdens lange ritten. Hieronder een foto;

Afbeelding
(Verdomme, hoe draai je online foto's?) -_-

Mijn Dension heb ik netjes achter het handschoenenkastje weggewerkt, een groot nadeel is wel dat mijn Business CD unit niet werkte met de Dension (wilde niet in CD-wisselaarmodus; "NO MAGAZINE") en daarom dus nu weer met een Business Cassette rondrij. Ik speel(de) niet vaak CD's af maar vind het toch fijn om de optie te hebben en daarbij vind ik cassettes gewoon gedateerd.

Verder heb ik mijn vader overgehaald om zijn Toyota :nee: weg te doen en ook een BMW te kopen. Het is een E90 320i van 2008 geworden, met lekker veel opties. Indien gewenst zal ik hieronder foto's posten en evt. een nieuw topic aanmaken in het E90-gedeelte van dit forum.

Groetjes, Jur
'99 BMW e46 320CI | Cosmosschwarz Metallic

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”