Tonny's e36 316i '94 Past deze velgmaat?! P4
Re: Tonny's e36 316i '94
Nou je hebt je gereedschapsetje voller dan menig ander E36.
Re: Tonny's e36 316i '94 Nwe APK!
Heu mensen!
Fijne kerst gewenst aan iedereen uiteraard.
Vorige week heeft de bimmer dan toch de beloofde APK gekregen door de dealer. Had hem toch nog een bankje gekost, uitlaat moest iets gelast worden, paar nieuwe lampjes en het dimlicht is afgesteld. Helaas zweet de schokbreker links voor iets, maar voor de rest is hij in prima conditie. Hopelijk kunnen we er nog een jaar zorgeloos mee een rondrijden.
De hemel is inmiddels alweer helemaal los gaan hangen. Ik denk dat dit dan toch maar de eerste upgrade moet worden. Als de haren steeds in de war zijn na het rijden is ook niet handig
. Wat zouden jullie doen, opnieuw laten bekleden of gewoon een hemel van marktplaats halen. De eerste optie lijkt mij wel het mooist, en als het een betaalbare hobbiest is, misschien ook wel goedkoper? Misschien dat iemand nog suggesties heeft voor iemand?
Ik hoor het graag en groetjes!
Fijne kerst gewenst aan iedereen uiteraard.
Vorige week heeft de bimmer dan toch de beloofde APK gekregen door de dealer. Had hem toch nog een bankje gekost, uitlaat moest iets gelast worden, paar nieuwe lampjes en het dimlicht is afgesteld. Helaas zweet de schokbreker links voor iets, maar voor de rest is hij in prima conditie. Hopelijk kunnen we er nog een jaar zorgeloos mee een rondrijden.
De hemel is inmiddels alweer helemaal los gaan hangen. Ik denk dat dit dan toch maar de eerste upgrade moet worden. Als de haren steeds in de war zijn na het rijden is ook niet handig

Ik hoor het graag en groetjes!
Bij Dparts een andere scoren is echt het makkelijkst. Of op marktplaats toevallig een goede vinden.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 26 dec 2012, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
E36 318tds touring, montrealblau.
@Jitzzzze
Oh makkelijke website ja, wist ik het bestaan nog niet van! Helaas momenteel geen hemel te koop...
Oh makkelijke website ja, wist ik het bestaan nog niet van! Helaas momenteel geen hemel te koop...
Nou ja, marktplaats is ook een goede optie. Of Onderdelenlijn.nl. Of het forum hier, dat werkt ook prima.
Gewoon rustig afwachten en blijven zoeken, ik heb vandaag ook pas na 9 maanden zoeken een andere hemel opgehaald.
Gewoon rustig afwachten en blijven zoeken, ik heb vandaag ook pas na 9 maanden zoeken een andere hemel opgehaald.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 dec 2012, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik voor 75eu een nette hemel kan krijgen, is dat een prima prijs?
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 dec 2012, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou ja, voor mijn wagen gingen ze voor rond de 50 EUR.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 dec 2012, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Ik heb destijds geloof ik 150 betaald voor een compleet set met alle toebehoren, dat was een M3 hemel zonder schuifdak, kom je ook maar weinig tegen geloof ik!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dus jij komt uit de regio LWD?
Misschien is het dan leuk om te weten dat de garage (autoshop Wassenaar) waar ik werk in het voorjaar waarschijnlijk een BMW meeting houdt!! Alle type BMW's zijn welkom!!
Tevens werken er drie bmw liefhebbers dus mocht je eens vragen hebben of een prijs opgave willen dan kun je me altijd even een PBtje sturen!! of natuurlijk even bellen naar de zaak.
Groeten,
Jan
Misschien is het dan leuk om te weten dat de garage (autoshop Wassenaar) waar ik werk in het voorjaar waarschijnlijk een BMW meeting houdt!! Alle type BMW's zijn welkom!!
Tevens werken er drie bmw liefhebbers dus mocht je eens vragen hebben of een prijs opgave willen dan kun je me altijd even een PBtje sturen!! of natuurlijk even bellen naar de zaak.
Groeten,
Jan
@Jitzeeee en Dcreator:
Bedankt voor de indicatie. Heb ik even een richtlijn!
Klus(sen) jij(jullie) ook wel is voor de gezelligheid met een groepje? Lijkt mij wel leuk om zo nu en dan ergens te hobbieen met wat liefhebbers
.
Bedankt voor de indicatie. Heb ik even een richtlijn!
Oh leuk om te weten ja, daar vind ik te zijner tijd wel informatie over terug op het forum denk ik? Bij mijn vorige automerken waren de meetings namelijk altijd in zuiden leek het wel, dus lijkt mij leuk!bmweber schreef:Dus jij komt uit de regio LWD?
Groeten,
Jan
Klus(sen) jij(jullie) ook wel is voor de gezelligheid met een groepje? Lijkt mij wel leuk om zo nu en dan ergens te hobbieen met wat liefhebbers

Tonny,
We hebben niet echt een klusgroepje. Het klussen aan onze eigen auto's gebeurd bijna niet bij ons op de zaak. Wanneer het gebeurd is het na sluitingstijd even snel. En aangezien ik geen eigen BMW meer heb doe ik zoiezo niet aan klussen
Groeten,
We hebben niet echt een klusgroepje. Het klussen aan onze eigen auto's gebeurd bijna niet bij ons op de zaak. Wanneer het gebeurd is het na sluitingstijd even snel. En aangezien ik geen eigen BMW meer heb doe ik zoiezo niet aan klussen

Groeten,
Re: Tonny's e36 316i '94 Nwe APK! Eerste updateje =]
Afgelopen week met de stofzuiger door de auto heen. Had alleen niet echt een voldaan gevoel naderhand, foto's zeggen meer!

Nu ziet het er weer fris en fruitig uit.
Wederom kakkwaliteit. Een foto van het interieur had geen zin, je ziet de matten niet eens liggen.
Volgende update wordt dat toch echt de hemel, deze hangt inmiddels weer op mijn hoofd. Wordt vervolgd!

Nu ziet het er weer fris en fruitig uit.
Wederom kakkwaliteit. Een foto van het interieur had geen zin, je ziet de matten niet eens liggen.
Volgende update wordt dat toch echt de hemel, deze hangt inmiddels weer op mijn hoofd. Wordt vervolgd!
kijk ziet er weer goed uit na als ik vragen mag waar heb je die matten besteld
gr
gr
Ik heb zelf deze: http://www.bmwproducts.nl/Webwinkel-Cat ... atten.htmlbmw brian schreef:kijk ziet er weer goed uit na als ik vragen mag waar heb je die matten besteld
gr
Met het

Ze bevallen prima, wel nu een slijtplekje op de plek waar altijd mijn hak staat; zeg maar net voor het gaspedaal. Maar na 25.000 km is dat niet zo erg.
Via marktplaats vond ik ze, kan je via zijn webshop bestellen! 30eu echt prima prijs.bmw brian schreef:kijk ziet er weer goed uit na als ik vragen mag waar heb je die matten besteld
gr
http://link.marktplaats.nl/1001138913