iPhone 5 aansluiten e46 2002 coupe
Re: iPhone 5 aansluiten e46 2002 coupe
Ik zou een parrot MKi 9000 / 9100 / 9200 kopen en eventueel de parrot unika erbij kopen voor stuurwielbediening, mss marktplaats in de gaten houden voor een 2e hands. Ik heb zelf de parrot MKI9200, kan USB, Iphone, AUX, bluetooth muziek aansluiten en nog eens bellen via stuurwielbediening, erg handig apparaat!
Heb dan liever een Dension
Ervaring met deze dension iemand?
Ik gebruik m met een 16:9. Werkt gewoon top dat ding! Nooit gezeik mee! De link die je plaatst is idd de correcte!
Bedankt voor je hulp, Dension is besteld!
Heb jij zelf dat apparaat verlengd met stekker naar voor in de auto?
Ik heb de dension besteld zonder verleng stekker, omdat ik hoop alleen de bluetooth te gebruiken mits de kwaliteit goed is.
Erg mooie bmw heb je trouwens, prachtige kleur en heerlijke velgen!
Heb jij zelf dat apparaat verlengd met stekker naar voor in de auto?
Ik heb de dension besteld zonder verleng stekker, omdat ik hoop alleen de bluetooth te gebruiken mits de kwaliteit goed is.
Erg mooie bmw heb je trouwens, prachtige kleur en heerlijke velgen!
Thanks! Bij mij zit ie Gewoon achterin naast de BM54, werkt prima, ook BT!
Ik heb hem eindelijk inmiddels ook werkend, probleem met telefoon geluid maar was uiteindelijk de BM54 module.
heb zelf ook een 16:9 scherm, werkt prima, telefoonboek in scherm, stuurwiel bediening..
dat is juist het mooie van Dension.. parrot is het dan net niet...
als je hem ook gaat gebruiken voor carkit zal de dension wellicht verlengd moeten worden omdat je micro. net te kort is voor van achter naar voren...
succes en veel plezier ermee.
goede keuze...
gr. Nick
heb zelf ook een 16:9 scherm, werkt prima, telefoonboek in scherm, stuurwiel bediening..
dat is juist het mooie van Dension.. parrot is het dan net niet...
als je hem ook gaat gebruiken voor carkit zal de dension wellicht verlengd moeten worden omdat je micro. net te kort is voor van achter naar voren...
succes en veel plezier ermee.
goede keuze...
gr. Nick
Het geluid kraakt en is het niet zuiver bij het hard zetten van muziek bij aansluiting van usb en gebruik van bluetooth! Wat is het probleem?