Alyssa stelt zich voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Den3er

Re: Alyssa stelt zich voor

Bericht door Den3er » 20 mar 2013, 20:33

Nou kom ik zeker naar die meet & greet toe, haha

oja en natuurlijk welkom ;)

Alyssa

Bericht door Alyssa » 20 mar 2013, 22:20

matheeuwissen schreef:Mag ik vragen hoe je bij dit forum terecht bent gekomen, aangezien je geen bimmer hebt, maar een Mini en ook nog niet zoveel posts. Dus ik neem aan dat je gevraagd bent oid...

Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.
Natuurlijk mag je dat vragen. Ik studeer nog en heb eigenlijk stiekem helemaal geen auto. Maar iemand vond mij bij een Mini passen. Ik zie het maar als een soort van 'soccer mom' haha. :P
Ik ben bij het forum terecht gekomen omdat ik de vriendin ben van de man die de rekeningen betaalt. Maar dat is niet de enige reden. Ik heb zelf veel met auto's en loop al een paar jaar mee in de scène. Voordat ik bij BimmerPortal, BimmerFest en GT Events 'begon', heb ik een hele tijd in de clubscène gezeten. Doordat is dus al wel het een en ander van de scène wist, leek dit mij een leuke uitdaging om mij er eens iets meer in te gaan verdiepen en natuurlijk vooral om me bezig te houden met iets wat ik echt leuk vind. :)
Zo is het balletje eigenlijk een beetje gaan rollen en heb ik met Brian overlegd hoe ik wat voor hem kon betekenen. Ik was eigenlijk vooral achter de schermen bezig en wilde dit graag veranderen zodat mensen op de meetings en evenementen ook weten wie ik ben.

Is je vraag zo goed beantwoord? :)
Als je nog meer wil weten, vragen staat vrij hoor!
BimmerBob schreef:Welkom! :) Nu nog een foto van je auto posten haha :W
Haha, dat zou ik graag doen, maar ik ben een soort van shotgun driver :'( Heb zelf (nog) geen auto... Maar mocht er 1 komen, zal ik meteen een foto posten!
RobertRvZ schreef:Welkom op het forum :) een Mini is eigenlijk ook een BMW dus part of the family :leip:
Haha, thanks for having my back ! :duim:
Den3er schreef:Nou kom ik zeker naar die meet & greet toe, haha

oja en natuurlijk welkom ;)
Daar hou ik je aan! ;)
Ennuh, bedankt :P
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 20 mar 2013, 22:25

Alyssa schreef:
matheeuwissen schreef:Mag ik vragen hoe je bij dit forum terecht bent gekomen, aangezien je geen bimmer hebt, maar een Mini en ook nog niet zoveel posts. Dus ik neem aan dat je gevraagd bent oid...

Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.
Natuurlijk mag je dat vragen. Ik studeer nog en heb eigenlijk stiekem helemaal geen auto. Maar iemand vond mij bij een Mini passen. Ik zie het maar als een soort van 'soccer mom' haha. :P
Ik ben bij het forum terecht gekomen omdat ik de vriendin ben van de man die de rekeningen betaalt. Maar dat is niet de enige reden. Ik heb zelf veel met auto's en loop al een paar jaar mee in de scène. Voordat ik bij BimmerPortal, BimmerFest en GT Events 'begon', heb ik een hele tijd in de clubscène gezeten. Doordat is dus al wel het een en ander van de scène wist, leek dit mij een leuke uitdaging om mij er eens iets meer in te gaan verdiepen en natuurlijk vooral om me bezig te houden met iets wat ik echt leuk vind. :)
Zo is het balletje eigenlijk een beetje gaan rollen en heb ik met Brian overlegd hoe ik wat voor hem kon betekenen. Ik was eigenlijk vooral achter de schermen bezig en wilde dit graag veranderen zodat mensen op de meetings en evenementen ook weten wie ik ben.

Is je vraag zo goed beantwoord? :)
Als je nog meer wil weten, vragen staat vrij hoor!
mijn vraag is zo beantwoord, bedankt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

nailed

Bericht door nailed » 21 mar 2013, 09:30

Welkom ;) Wel opzoek naar een auto ? Staat toch beter op een meeting :)
E46 316I Blackline '04

Alyssa

Bericht door Alyssa » 21 mar 2013, 13:14

Nee hoor, ik rij gewoon gezellig mee. Als ik straks een vaste baan heb, komt er wel iets leuks op de oprit(ten) te staan :shine:
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”