oja en natuurlijk welkom

Natuurlijk mag je dat vragen. Ik studeer nog en heb eigenlijk stiekem helemaal geen auto. Maar iemand vond mij bij een Mini passen. Ik zie het maar als een soort van 'soccer mom' haha.matheeuwissen schreef:Mag ik vragen hoe je bij dit forum terecht bent gekomen, aangezien je geen bimmer hebt, maar een Mini en ook nog niet zoveel posts. Dus ik neem aan dat je gevraagd bent oid...
Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.
Haha, dat zou ik graag doen, maar ik ben een soort van shotgun driverBimmerBob schreef:Welkom!Nu nog een foto van je auto posten haha
Haha, thanks for having my back !RobertRvZ schreef:Welkom op het forumeen Mini is eigenlijk ook een BMW dus part of the family
Daar hou ik je aan!Den3er schreef:Nou kom ik zeker naar die meet & greet toe, haha
oja en natuurlijk welkom
mijn vraag is zo beantwoord, bedankt.Alyssa schreef:Natuurlijk mag je dat vragen. Ik studeer nog en heb eigenlijk stiekem helemaal geen auto. Maar iemand vond mij bij een Mini passen. Ik zie het maar als een soort van 'soccer mom' haha.matheeuwissen schreef:Mag ik vragen hoe je bij dit forum terecht bent gekomen, aangezien je geen bimmer hebt, maar een Mini en ook nog niet zoveel posts. Dus ik neem aan dat je gevraagd bent oid...
Dit is geen kritiek btw, maar een vraag.![]()
Ik ben bij het forum terecht gekomen omdat ik de vriendin ben van de man die de rekeningen betaalt. Maar dat is niet de enige reden. Ik heb zelf veel met auto's en loop al een paar jaar mee in de scène. Voordat ik bij BimmerPortal, BimmerFest en GT Events 'begon', heb ik een hele tijd in de clubscène gezeten. Doordat is dus al wel het een en ander van de scène wist, leek dit mij een leuke uitdaging om mij er eens iets meer in te gaan verdiepen en natuurlijk vooral om me bezig te houden met iets wat ik echt leuk vind.![]()
Zo is het balletje eigenlijk een beetje gaan rollen en heb ik met Brian overlegd hoe ik wat voor hem kon betekenen. Ik was eigenlijk vooral achter de schermen bezig en wilde dit graag veranderen zodat mensen op de meetings en evenementen ook weten wie ik ben.
Is je vraag zo goed beantwoord?![]()
Als je nog meer wil weten, vragen staat vrij hoor!