e46 touring ramen tinten, hoeveel % ? Graag jullie mening
Re: e46 touring ramen tinten, hoeveel % ? Graag jullie menin
ik heb kleine kinderen en gordijnen (van die inzet voor je touring) gaan mijn kinderen zeker weten slopen.
Zelf heb ik nu al weer een poosje de folie en het is echt een verbetering! In de zomer is de auto lang niet zo heet als hij in de zon heeft gestaan. En de kids kunnen de folie niet van de ramen krabben. Er zijn bij mij nog steeds geen bubbels ed te zien. Bijkomend voordeel voor de achterbak is dat je niet kan zien wat er in ligt, dus het is ook enigzins inbraakwerend. De dingen met rubberen zuigmondjes helpen voor geen meter bij mn auto omdat in de zomer die dingen door de hitte telkens van het raam vallen. En daardoor ging mn alarm regelmatig af in de nacht, want ik heb ook bewegingsdetectoren in de auto.
Zelf heb ik nu al weer een poosje de folie en het is echt een verbetering! In de zomer is de auto lang niet zo heet als hij in de zon heeft gestaan. En de kids kunnen de folie niet van de ramen krabben. Er zijn bij mij nog steeds geen bubbels ed te zien. Bijkomend voordeel voor de achterbak is dat je niet kan zien wat er in ligt, dus het is ook enigzins inbraakwerend. De dingen met rubberen zuigmondjes helpen voor geen meter bij mn auto omdat in de zomer die dingen door de hitte telkens van het raam vallen. En daardoor ging mn alarm regelmatig af in de nacht, want ik heb ook bewegingsdetectoren in de auto.
+1
Gewoon folie nemen. Die gordijntjes e.d. zouden ze er bij mij ook af slopen.
Heb het nu in de E61 ook weer gedaan en ben er weer erg content mee. Scheelt inderdaad met warmte in de auto en vind het gewoon ook mooier staan.
Gewoon folie nemen. Die gordijntjes e.d. zouden ze er bij mij ook af slopen.
Heb het nu in de E61 ook weer gedaan en ben er weer erg content mee. Scheelt inderdaad met warmte in de auto en vind het gewoon ook mooier staan.
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
- martinus83
Hoe zit de folie bij de randjes? daar heb je toch van die zwarte puntjes zitten waar de folie niet op geplakt kan worden? kan er iemand detail fotos maken van de achterruitjes?
5% doorlaat is wel echt te donker naar mijn mening, net zon grijs kenteken station..
5% doorlaat is wel echt te donker naar mijn mening, net zon grijs kenteken station..
- martinus83
Als het door een goede tinter erop wordt gedaan merk je niks van die zwarte puntjes waar je het over hebt. Ik kan straks wel een foto maken als je dat graag wilt. Ik heb achter gokje 15% lichtdoorlatend. Bij mijn vorige had ik 5% lichtdoorlatend en daar zag je ook geen bubbels bij die zwarte puntjes.
Heeft niet alleen met de tinter te maken, ook met de kwaliteit van de folie.. En bij de ene auto zie je het heel erg en bij sommige totaal niet.. Bij mijn F11 zie je het ook niet..
15/20% is altijd mooi!
15/20% is altijd mooi!
- martinus83
ja graag!Garra432 schreef:Als het door een goede tinter erop wordt gedaan merk je niks van die zwarte puntjes waar je het over hebt. Ik kan straks wel een foto maken als je dat graag wilt. Ik heb achter gokje 15% lichtdoorlatend. Bij mijn vorige had ik 5% lichtdoorlatend en daar zag je ook geen bubbels bij die zwarte puntjes.
Ik zit te denken aan 70% tussen a en b stijl, en 35% na de b stijl.
Zoek dus een goed adres, liefst brabant omgeving den bosch/eindhoven/nijmegen. Maar ben bereid te rijden voor kwaliteit
- martinus83
Dat is inderdaad erg netjes om de dots heen geplakt, als je het niet weet zie je het niet.
Jij had dit ergens in het noorden van het land laten doen?
Jij had dit ergens in het noorden van het land laten doen?
Ik heb de auto zo gekocht dus ik weet het niet
Mijn vorige auto had ik ergens in Hoogvliet laten blinderen. Weet zo niet 1.2.3 de naam ervan.
Mijn vorige auto had ik ergens in Hoogvliet laten blinderen. Weet zo niet 1.2.3 de naam ervan.