Zou trouwens voor de E46 M3 gaan, vind de E92 modellen niet zo mooi als de E46 modellen. En een M3 coupe is altijd goed! Qua prijs maakt het niet veel meer uit, de E92 is maar iets duurder, maar de E46 is veel waardevaster.
Vorige week een E46 M3 bekeken in Surhuisterveen. Echt enorme spijt dat ik ben wezen kijken. Zoveel punten die gewoon niet klopte, dus ik heb hem natuurlijk laten staan. Komende week staat de jacht even stil aangezien ik komende donderdag naar BMW WELT ga in München. Als ik terug ben ga ik weer verder zoeken, dan ook maar eens in Duitsland kijken naar M3's. Ik ben opzoek naar een super net exemplaar met niet te veel kilometers. Depascalmartini schreef:Hoe is het met de jacht Angelo?
Dankjewel, ben er ook echt blij mee! Maar we zullen zien hoelang ik heb nog heb, hij staat te koopDude303 schreef:Hoi Angelo...wat een toffe wagen zeg , de cabrio!
Hoop dat ik hem particulier aan een liefhebber kan verkopen. Mocht dit niet gebeuren dan zal het een gevalletje inruil worden ben ik bang.Anton1967 schreef:Mooie kar man, die ben je zo kwijt....vooral nu het nog zomert