BMW ncs expert

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
BMWe46Mike

Re: BMW ncs expert

Bericht door BMWe46Mike » 23 mei 2014, 11:11

Ik heb de knoop doorgehakt en heb via marktplaats een kabel + software gekocht (niet bij de aanbieder welke ik hierboven noemde).

Ik heb geprobeerd alle software te installeren op mijn laptop en de kabel uit te testen, wat ik al dacht het werkte niet.
De hele installatie procedure van alle software gaat mij een beetje mn pet te boven, huis tuin en keuken it dingetjes lukt me wel, maar dit is me denk ik toch iets te hoog gegrepen.

Nu heb ik een beetje gesurft op het net en zag dat het misschien zou kunnen liggen aan mijn stekker, omdat mijn cabrio uit 2000 komt zou ik in de stekker pin 7 en pin 8 met elkaar moeten verbinden, klopt dit? of geldt dit niet voor mijn auto?

En voor de rest heeft iemand misschien nog tips/tricks om de software zo te installeren dat het allemaal vlekkeloos werkt, of iemand in de omgeving Hilversum die mij hiermee zou willen helpen.

Mijn dank is alvast heel groot

Source

Bericht door Source » 27 mei 2014, 21:52

Geeft degene bij wie je de software hebt gekocht geen ondersteuning?
Wat is "alle" software?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

BMWe46Mike

Bericht door BMWe46Mike » 28 mei 2014, 07:55

Ja geeft ie wel, maar snap er niet zo heel veel van haha, hij zei al een beetje IT kennis is wel handig, ik heb dat een heeeeel klein beetje :).

De software die ik gekregen heb, is edi(a)bas, ncs expert, progmann en wat er nog meer bestaat, het zijn heel wat gigabites

Source

Bericht door Source » 28 mei 2014, 15:59

Als die persoon ondersteuning geeft dan zou je nu werkende programma's moeten hebben.
Onder ondersteuning versta ik wat anders dan een paar keer op enter drukken en een programma is geinstalleerd.
Je zou eens kunnen kijken of de instellingen voor de kabel goed staan.

Welke versie van de "daten" heb je?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”