Zeker ben ik ook hier Edwin ik moet nu toch ook een beetje bijblijven in de wereld van BMWCabrioG60freak schreef:Hahaha m,n cabrio broeder in mk1,s nu hier ook![]()
Wat ik je al zei ,schitterende auto ,en nu lkr genieten
Gr Edje

Zeker ben ik ook hier Edwin ik moet nu toch ook een beetje bijblijven in de wereld van BMWCabrioG60freak schreef:Hahaha m,n cabrio broeder in mk1,s nu hier ook![]()
Gr Edje
Dankje welBimmerBob schreef:Welkom! Zeer mooie cabrio, ik wens je er veel plezier mee!
Natuurlijk kon ik niet achterblijven Edwin ik moet toch een beetje bijblijven en ff een shoutbox maken voor wat meer gezelligheid hier Edwin was ook nog zo gek nietCabrioG60freak schreef:Hahaha m,n cabrio broeder in mk1,s nu hier ook![]()
Gr Edje
Dankjewel . Toen ik op zoek ging naar een 320 stond voor mij eigenlijk gelijk vast dat ik een groene wilde hebben met zwart leer en na een tijdje zoeken vond ik hem precies zo als ik hem wilde hebben met alle boekjes erbijBMWe46Mike schreef:Welkom, mooie cabrio, en blijf een zwak houden voor boston groen, geweldige kleur vind ik het.
ja dat lijkt er wel verdacht veel op zeg !!a.bakker schreef:Heee eindelijk heb ik hier een bimmer broertje![]()