Als ik de lampen aan doen gaat zie je hem zoeken naar de juiste stand. Maar dat doen die Depo dus ook? Nice.Glasya schreef:Nu weet ik niet exact wat jouw automatische level systeem doet, maar wanneer ik mijn auto op contact set hoor je de lampen op en neer gaan, iets dat de OEM lampen die eruit komen volgens mij niet deden.
Qua xenon, ook daarvan weet ik niet hoe de OEM is ingebouwd, of dat echt in de lampunit zelf zit of extern zoals aftermarket setjes zijn, maar indien ze extern zijn is het een kwestie van 6000k pitjes kopen (H7) en die erin drukken, je hoeft bij de depo unit geen gaten te boren in de lampcovers, omdat er ventilatie gaten in de lampen zelf zitten waar de kabels precies door heen willen (wellicht wel lastig mer vervangen van de lampen zelf).
Ik persoonlijk ben er echter zeer tevreden over, mooie strakke cut-off lijn van de lampen, en fantastische lichtwinst tegenover de halogeen units die ik eerst had. Wel een punt van opmerking bij de units, wanneer je de auto op contact zet gaan de angel eyes even knipperen, dit schijnt te komen door de computer die test of er geen kapotte lampen zijn.
Nu nog depo maar wil xenon...
Re: Nu nog depo maar wil xenon...
dankje voor het duidelijke antwoord!
Als ik het dus goed begrijp glasya, dan kan ik in die halogeen depo's gewoon xenon inbouwen zonder dat de projector moet vervangen worden? das mooi! hoeveel k zijn die led ringen?
Als ik het dus goed begrijp glasya, dan kan ik in die halogeen depo's gewoon xenon inbouwen zonder dat de projector moet vervangen worden? das mooi! hoeveel k zijn die led ringen?
Kalm an... en rap wat..!
Yep, er zitten reeds lenzen in die units, de ringen zijn 6000k, de xenon lampen welke in gelinkt heb ook, dan heb je alles exact zoals mij.
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Momenteel E46 320i sedan (1998 - 190.000km)
Nou ik heb eindelijk de knoop doorgehakt... morgen worden ze bezorgd haha, zeg Glasya is dat inbouwen van die xenon btje te doen? wat moet er allemaal voor gebeuren?
Kalm an... en rap wat..!
Bedoel je xenon set inbouwen in depo koplampen?
Zoja, dat is zo gepiept.. Gat van 25mm boren, daar de lamp door, afdichten met het doorvoer rubber.. Ballast ergens bevestigen, kabels plug and play.. Klaar.
Als je begint, alles even doornemen, kabels in elkaar duwen, zodat jenweet hoe alles komt te zitten.. En lekker de tijd nemen.
Succes!
Zoja, dat is zo gepiept.. Gat van 25mm boren, daar de lamp door, afdichten met het doorvoer rubber.. Ballast ergens bevestigen, kabels plug and play.. Klaar.
Als je begint, alles even doornemen, kabels in elkaar duwen, zodat jenweet hoe alles komt te zitten.. En lekker de tijd nemen.
Succes!
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
okee, waarvoor moek een gat boren? zit toch al gat in voor de normale verlichting? weet niet of ik spieboor heb voor plastic...
Kalm an... en rap wat..!
Ik de afdek kap... Gelukkig gaat dat bij Depo beter, OEM kapjes, zoals ik dat gedaan heb, zitten van die ribbels in..
Ik zal wel ff foto/filmpje zoeken
Ik zal wel ff foto/filmpje zoeken
BMW E46 320i old car
http://youtu.be/fZ88kCQCBk8[/youtube]
BMW E46 320i old car
ohhw das voor de kabel doorvoer dus... dat komt wel goed haha verder ist gewoon plug en play toch? zal ff fototje van voor en na plaatsen als ik klaar ben
Kalm an... en rap wat..!
Leuk, plaats zekee ff fototje...
Ja plug and play, xenonlamp sluit je aan de stekker van de OEM kabel, dus de 2 pinnetjes er gewoon induwen.. Ff kleur op kleur
Ik zelf heb de rubbers nog wat gekit, zodat ik zeker geen vocht binnen krijg.
Ballasten vastgezet met een moertje, en ook nog tyraps mocht moertje ooit loskomen... Plus kabels bij elkaar getrokken mer tyraps!
Ja plug and play, xenonlamp sluit je aan de stekker van de OEM kabel, dus de 2 pinnetjes er gewoon induwen.. Ff kleur op kleur
Ik zelf heb de rubbers nog wat gekit, zodat ik zeker geen vocht binnen krijg.
Ballasten vastgezet met een moertje, en ook nog tyraps mocht moertje ooit loskomen... Plus kabels bij elkaar getrokken mer tyraps!
BMW E46 320i old car
Als je geen xenonlampen met refectoren hebt kun je het beeld wel niet afstellen en verblind je iedereen.
Ik heb H7R 5000Kwienuh schreef:Als je geen xenonlampen met refectoren hebt kun je het beeld wel niet afstellen en verblind je iedereen.
Verblind inderdaad niemand.. Maar met gewoon H7 setje zou ik ook niemand verblinden.. Heb 7/8 jaar rond gereden in mijn E46 met AM xenonset... Misschien dat er 5 ooit geseind hebben.
Kwestie van afstellen.. En zeker niet meer dan 6000K nemen! Met reflector koplamen oogt 5000k zeer net.
BMW E46 320i old car
Ik heb zelf niks geboord, wat ik heb gedaan is de kabels door de reeds aanwezig ventilatie gaten getrokken, kwestie van een stukje plastic eruit trekken.André1992 schreef:Nou ik heb eindelijk de knoop doorgehakt... morgen worden ze bezorgd haha, zeg Glasya is dat inbouwen van die xenon btje te doen? wat moet er allemaal voor gebeuren?
E36 316i Coupé (1994 - 308.000km Verkocht)
Nou ik heb me de eerste er ondertussen in zitten... maar alleen de regen zit me nu ff tegen... zometeen maar weer verder
Kalm an... en rap wat..!
ondertussen zitten ze er beide in alleen heb ik geen stadslicht en aan de bestuurderskant geen xenon... polariteit al omgedraaid vant stadslicht maar niks... en nou ist ff wachten op bericht terug van hl automotive... hoop dak het zo kan oplossen
Kalm an... en rap wat..!