Paul walker meeting?!

Dcreator

Re: Paul walker meeting?!

Bericht door Dcreator » 03 dec 2013, 18:29

Ben ook nogmaar 19 :whistle:

Mooi initiatief! maar heb weinig zin om er zover voor te rijden, toon mijn respect dan wel op eigen wijze!

BimmerBob

Bericht door BimmerBob » 03 dec 2013, 19:40

@Dcreator, 19...wat een ukkie ben jij dan nog zeg....Net van de tepel af en hop achter het stuur van een BMW gepleurd :tong:

Dcreator

Bericht door Dcreator » 03 dec 2013, 20:26

says who…. :tong:

Ramon 325 Vanos

Bericht door Ramon 325 Vanos » 04 dec 2013, 10:10

Voor mij is het ook wel even rijden.
Ik heb die zondag toen ik het hoorde maar Fast and the Furious deel 6 opgezet als aan denken.
Want door die films ben ik zo geinspireerd geraakt met auto's en tuning :whistle:

Thanks To Paul en Vin

Dcreator

Bericht door Dcreator » 04 dec 2013, 15:33

Same here! :)

Bean's Bimmer

Bericht door Bean's Bimmer » 04 dec 2013, 15:38

Voor mij is het ook een uurtje rijden ja, en door de Fast and the Furious, ben ik ook door
geïnspecteerd in snelle straat auto, maar wat is het probleem nou met opgefokte Japanse
auto's? want van een BMW kan je ook een snelle straat auto maken, net zo als een Honda
Civic of een Skyline GTR en de Subaru Impreza, maar BMW's worden weer op een andere mannier
getuned, maar het principe is hetzelfde, en in de VS en Engeland staan ook alle straat auto's
van div automerken bij elkaar en maken de eigenaar ook gewoon een gezellig praatje met
elkaar bij de Mc, en Waarom kan het dan hier in Nederland niet??????

Mark_BMW

Bericht door Mark_BMW » 04 dec 2013, 15:51

ah voor mij is het ook ruim een uurtje rijden!
en inderdaad door de Fast & Furious films + Need for Speed series ben ik van snelle auto`s, tuning, styling gaan houden...

van BMW kan je zeker een snelle auto maken, de meeste bmw`s boven de 2.0 word al als gevaarlijk gezien voor de jeugd althans oom agent zeggende ;)

een honda civic kan ik niet zeggen dat ze snel zijn, ja ze hebben lichte motoren en lichte auto`s neem de ek modellen met een b16a2 hebben toch al gauw 130 pk op amper 1000 kilo

een BMW vind ik een heel ander stuk techniek dan een honda! maar dat neemt niet weg dat iedereen trots mag zijn op de auto die hij/zij bezit!

waarom dat hier in NL niet kan? mij een raadsel! omdat waarschijnlijk 9 van de 10 elkaar wil overtreffen, hoevaak hoor ik wel niet... joh mark gooi m eens rond of maak eens een burnout :/ waarom zou ik, ik wil me niet verlagen tot dat volk, natuurlijk gooi ik m wel eens om bij n bocht dat doet er meerdere maar ik zou het nooit doen om iemand anders te overtroeven/mezelf groter en stoerder doen lijken als een ander... en dat doen sommige mensen hier in NL wel en dat is jammer!

mike1998

Bericht door mike1998 » 04 dec 2013, 16:07

wat ze hier voornamelijk bedoelen is denk ik de honda's etc met allemaal bodykits die er niet uit zien etc etc. Maar om iedereen meteen in een hokje te plaatsen gaat mij te ver.
Het mooie van Japanse auto's is JUIST de tuning als je het mij vraagt, maar dan vooral de motorische tuning, ik zelf houd niet zo van bodykits etc en met mij zijn er velen andere.

Mark_BMW

Bericht door Mark_BMW » 04 dec 2013, 16:19

mike1998 schreef:wat ze hier voornamelijk bedoelen is denk ik de honda's etc met allemaal bodykits die er niet uit zien etc etc. Maar om iedereen meteen in een hokje te plaatsen gaat mij te ver.
Het mooie van Japanse auto's is JUIST de tuning als je het mij vraagt, maar dan vooral de motorische tuning, ik zelf houd niet zo van bodykits etc en met mij zijn er velen andere.
+1 :)

in mijn vriendengroep zitten er ook een paar grappen makers die elkanders auto afkraken
een heeft n Skyline R33 de ander zegt weer dat het een kl*te stuiterhok is japanse meuk
de ander heeft n Skoda fabia station, en dat is weer gelijk n mongolen hok...
etc etc

zoals ik al zei... iedereen mag trots zijn op het geen wat hij/zei rijd! nogal altijd de keus van de eigenaar zelf :ja:

DVC

Bericht door DVC » 04 dec 2013, 16:31

Vlak bij dus ook maar even een kijkje nemen, altijd leuk op de saaie zondag :)

Aanwezig met twee vrienden, alle drie e46 cabrio dus kom gezellig een babbeltje maken :W

Vraag me wel af wat de politie etc hiermee aan moet, begint namelijk al aardige Project X vormen aan te nemen (op moment van typen al 1429 mensen die definitief zeggen te gaan :P )

Mark_BMW

Bericht door Mark_BMW » 04 dec 2013, 16:49

1429 inderdaad :P maar hoeveel van die mensen zeggen in een opwelling ik kom maar blijven uit eindelijk thuis? :P

eigenlijk is het met dat aantal al geen meeting meer en vraag ik me af of het uberhaupt nog legaal is :leip:

het schijnt dat politie utrecht / de meern nogal auto onvriendelijk is en voornamelijk uitgebouwde dus ik verwacht ergens wel een flinke controle, dan wel geen alcohol of drugs dan wel technische/RDW controle :whistle:

DVC

Bericht door DVC » 04 dec 2013, 17:04

Tja, er zullen nog een hoop deelnemers bij komen in die twee weken he? Stel dat er 1000 man komt dan is het alsnog gigantisch :P

En laat ze maar controleren, al denk ik dat dat voor veel van de jongens die hun auto op die facebook pagina gepost hebben een duur dagje kan worden :rolf:

Mark_BMW

Bericht door Mark_BMW » 04 dec 2013, 17:08

1000 man is alsnog enorm veel ja! :gek:

nah ik zelf moet ook even opzoek naar nieuwe banden na 60.000 km zijn ze toch echt op! (1.7mm) dus ik wil niet voor een onaangename verassing komen te staan :P

idd ik denk dat de RDW/Belasting/politie dit een leuke dag vind, al valt het wel te betreuren wat er gebeurd is!

Bean's Bimmer

Bericht door Bean's Bimmer » 04 dec 2013, 18:54

Hahaha Mark, 1000man! :leip: eerst zien dan geloven, toen ik nog mijn Nissan 200SX S14a had,
zijde ze ook op al die Japanse auto forum's dat er ruim 300 man kwam op een gewonen meeting,
en toen ik daar was waren er maar iets meer dan 85 man :P maar het was wel gezellig :)

En een b16a2 heeft 160pk :ja: en geen 130pk :nee: en over Honda's gesproken echte Honda
liefhebber houd ook niet van al die polyester troep, maar rijd ook all OEM, en houdt ook niet
van al dat gekloot op een meeting :bah:

ik heb zelf ook een Honda Civic 1.6 VTI (EK4) gehad, met van uit de fabriek een B16a2 en rond om
schijfremmen voor en achter, het was een geweldige auto met een goede wegleggen en een
sprint van 0-100 in 7,4 sec :driving:

Niet dat ik een BMW minder vind, maar ik hou gewoon van een wolf in schaap kleding :devil:

OOOOoooowww dat komt door de Fast and the Furious!!!!!!!

Mark_BMW

Bericht door Mark_BMW » 04 dec 2013, 22:38

dat aantal gaat er ook echt niet komen! :)
hm altijd gedacht dat een b16a2 130pk had :P mijn excuus dan :X

je ziet mij ook nergens zeggen dat IEDEREEN met een honda zo doet :)
8 van de 10 honda civic`s die er rond rijden zit nou eenmaal tupperware op en dat is jammer, want een honda kan erg leuk zijn

een echte liefhebber zal idd niet van dat tupperware zooi erop plakken maar alles zoveel mogelijk OEM houden of desnoods completer maken met opties die er destijds leverbaar waren :P

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”