Na een hele lange tijd niet meer op bimmerportal geweest te zijn. ben ik weer terug.
In tussen tijd zijn er een hoop dingen verandert aan mijn bimmer. ik zou komende tijd alles proberen te posten.
Maar eerst ga ik verder waar ik gebleven was. en dat is het audio gedeelte!
Zo heb ik ook het enen en andere aan demp matten aangebracht. Om toch de kwaliteit te behouden. Het voorkomt namelijk dat de rest gaat trillen.

Ook is ook meteen zichtbaar wat voor een tros kabels eruit komt.
Nadat ik alles heb aangesloten een test gedaan of het werkten.
Toen ik wist dat het werkten tijd om het tapijtje er in te leggen.
Ohja en de bak zwart gespoten
Eindplaatje met het tapijt staat een stuk beter!
Daarna klittenband aangebracht om 1 van de 2 op zn plek te houden:
Aangezien ik mijn achterbak nog wel eens nodig heb. had ik het zo gemaakt dat de kisten er zo uit kunnen en dat ik minimale kabels in de weg heb liggen. Alleen de twee kabels naar de subs dus.

De stukken schuimrubber houden de subs op zn plek bij het hevigere bochten werk
Ook meteen de hoedenplank speakers aangepakt. Aangezien deze al niet heel veel soeps waren. Weg met die stomme ovale speaker. MAAR ik zaag niet in de koest. Dus we hebben een frame gemaakt die netjes gemonteerd kan worden door de gaten die er al zijn.

Het scheelt toch niet veel.

En deze ook netjes bekleed.

in de auto.

Zo heb ik toch een lekkere sound upgrade maar geen schade aan mijn auto gemaakt
Voor een goede verbinding heb ik een blok geplaatst op mijn accu pool zodat er meerdere kabels rechtstreeks aangesloten konden worden op de accu
Ook nog de bass remote aangepakt. Aangezien ik de kracht van de subs wel wil kunnen regelen heb je hiervoor een remote.

Maar jullie begrijpen wel dit past niet in een nette bmw. dus we moeten er wat op verzinnen.
Dus heb ik het huisje uit elkaar gesloopt en geisoleerd met hotglue
De bracket bij de middenconsole aangepast.

En nu ziet het er al een stuk beter uit
Dit was het audio gedeelte wat jullie nog te goed kregen.
Binnenkort zal ik het volgende plaatsen. Het

interieur:D