VUA052's 320D / SOLD - THE END.
Re: VUA052's E46 320D Sedan
zeer mooi auto
even een vraagje waar heb je die m instap lijsten gekocht
heb ze ook nodig voor mij cabrio
Mvg Wesley :*
-
mooie wieltjes
Ik heb deze bij een BMW-dealer in de buurt gekocht.Wesle_Y schreef:zeer mooi auto
Ze zijn OEM en redelijk prijzig (320€ voor de set van 4), maar voor een cabrio heb je maar 2 lijsten nodig en vermoed dat dit slechts de helft zal kosten.
Je moet maar eens informeren niet ;D
Grts
In afwachting van de spiegels heb ik een kleine mod gedaan, nl. Alu-handgreep gemonteerd (zie foto's hieronder)
De spiegels zijn binnengebracht bij de carrossier en zouden klaar zijn tegen eind volgende week
Gisteren (woensdag) naar de garage voor onderhoud en stelden vast dat de uitlaat, aan de buiging achter de demper, gebarsten was met resultaat dat wij vroeger dan verwacht een einddemper hebben geplaatst.
Wij hebben besloten om toch een REMUS te laten monteren, zie hieronder het resultaat:
Gisteren (woensdag) naar de garage voor onderhoud en stelden vast dat de uitlaat, aan de buiging achter de demper, gebarsten was met resultaat dat wij vroeger dan verwacht een einddemper hebben geplaatst.
Wij hebben besloten om toch een REMUS te laten monteren, zie hieronder het resultaat:
Re: VUA052's E46 320D / REMUS gemonteerd
Ziet er netjes uit die Remus demper, zit er ook een mooie sound in?
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nice Pipes!
Zeer mooie vervanger!
-
Jammer van de koplampen en achterlichten, die verzieken je auto echt!!!
Ziet er netjes uit die Remus einddemper
Is het een universele demper :?
Ga zelf namelijk wel een universele sebring einddemper eronder zetten,omdat deze niet in rond 101mm voor de 320d te verkrijgen zijn.
Dit wordt 'm:
Deze is nu te koop:
Is het een universele demper :?
Ga zelf namelijk wel een universele sebring einddemper eronder zetten,omdat deze niet in rond 101mm voor de 320d te verkrijgen zijn.
Dit wordt 'm:
- Spoiler: Laat zien
Deze is nu te koop:
- Spoiler: Laat zien
- marcovandaar
persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
zaterdag laat ik men eisenmann race er op leggen.. met dunne rvs pijpjes van 70 mm (ik wou het niet te veel laten opvallen)
zaterdag laat ik men eisenmann race er op leggen.. met dunne rvs pijpjes van 70 mm (ik wou het niet te veel laten opvallen)
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Uitlaatje ziet er goed uit! koplampen minder, vind ik eerlijk gezegd wat goedkoop eruit zien..
En waarom heb je niet voor een wat lichtere raamtint gekozen zodat je je voorramen ook kan meeblinderen? nou is het zo half wel, half niet zeg maar .
En waarom heb je niet voor een wat lichtere raamtint gekozen zodat je je voorramen ook kan meeblinderen? nou is het zo half wel, half niet zeg maar .
Hij bedoelt de wanddikte (h)bmwpeter schreef:Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- marcovandaar
inderdaad.Robbel schreef:Uitlaatje ziet er goed uit! koplampen minder, vind ik eerlijk gezegd wat goedkoop eruit zien..
En waarom heb je niet voor een wat lichtere raamtint gekozen zodat je je voorramen ook kan meeblinderen? nou is het zo half wel, half niet zeg maar .Hij bedoelt de wanddikte (h)bmwpeter schreef:Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Ikzelf vind dat de sound niet is veranderd, enkel de turbo hoor je iets meer fluiten.bmwpeter schreef:Ziet er netjes uit die Remus demper, zit er ook een mooie sound in?
Misschien zal dit in de toekomst wel nog ietsjes veranderen, als hij wat ingereden is :?
Op mijn vorige wagens was de sound onmiddellijk anders, maar waren allemaal 2.0L benzinemotoren .