even een vraagje waar heb je die m instap lijsten gekocht
heb ze ook nodig voor mij cabrio
Mvg Wesley :*
Ik heb deze bij een BMW-dealer in de buurt gekocht.Wesle_Y schreef:zeer mooi auto![]()
even een vraagje waar heb je die m instap lijsten gekocht
heb ze ook nodig voor mij cabrio
Mvg Wesley :*
Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
zaterdag laat ik men eisenmann race er op leggen.. met dunne rvs pijpjes van 70 mm (ik wou het niet te veel laten opvallen)
Hij bedoelt de wanddikte (h)bmwpeter schreef:Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
zaterdag laat ik men eisenmann race er op leggen.. met dunne rvs pijpjes van 70 mm (ik wou het niet te veel laten opvallen)
inderdaad.Robbel schreef:Uitlaatje ziet er goed uit! koplampen minder, vind ik eerlijk gezegd wat goedkoop eruit zien..
En waarom heb je niet voor een wat lichtere raamtint gekozen zodat je je voorramen ook kan meeblinderen? nou is het zo half wel, half niet zeg maar.
Hij bedoelt de wanddikte (h)bmwpeter schreef:Snap ik even niet, de twee pijpjes van de Remus zijn toch ook niet groot qua diameter? Of bedoel je de enkele uitlaatpijp van de Sebring die Bukko wil gaan monteren?marcovandaar schreef:persoonlijk vind ik de remus eindimper geen zicht, vind het zelf te dik.
Ikzelf vind dat de sound niet is veranderd, enkel de turbo hoor je iets meer fluiten.bmwpeter schreef:Ziet er netjes uit die Remus demper, zit er ook een mooie sound in?