op zoek naar gm5 module
Re: op zoek naar gm5 module
Dus het heeft wel ooit allemaal gewerkt?
Dan kan het al helemaal niet zo zijn dat er een verkeerde GM5 in zit, want dan had het al nooit gewerkt in het verleden.
Je sleutel verhaal kan ik niet heel goed volgen eignlijk.
Dan kan het al helemaal niet zo zijn dat er een verkeerde GM5 in zit, want dan had het al nooit gewerkt in het verleden.
Je sleutel verhaal kan ik niet heel goed volgen eignlijk.
Zoals ik in mijn laatste post al zei: bedradingsprobleem naar de achterklep. Deze lopen links en rechts door tules naar de verschillende delen die deze nodig hebben.
In de klep zitten namelijk:
- radio-ontvanger centrale vergrendeling
- slotmechanisme achterruit
Blijkbaar zijn er ooit andere sloten/sleutels gemonteerd (behalve voor het bestuurders portier). Vandaar dat de reservesleutel fysiek werkt. Kan je met die sleutel ook de auto starten?
Goed kijken en meten.
Succes,
Rob
In de klep zitten namelijk:
- radio-ontvanger centrale vergrendeling
- slotmechanisme achterruit
Blijkbaar zijn er ooit andere sloten/sleutels gemonteerd (behalve voor het bestuurders portier). Vandaar dat de reservesleutel fysiek werkt. Kan je met die sleutel ook de auto starten?
Goed kijken en meten.
Succes,
Rob
Rob,
De radio-ontvanger zit bij een sedan in de c-stijl als ik me niet vergis en bij een touring achter de hemel, helemaal achterin.
De bedrading van de klep zal dus niets te maken hebben met het ontvangen van het sleutelsignaal, voor zover mijn kennis reikt.
De radio-ontvanger zit bij een sedan in de c-stijl als ik me niet vergis en bij een touring achter de hemel, helemaal achterin.
De bedrading van de klep zal dus niets te maken hebben met het ontvangen van het sleutelsignaal, voor zover mijn kennis reikt.
@JdM, het gaat hier toch om een touring (uit de eerste post?)
Groet,
Rob
Groet,
Rob
Hoi Rob,
Geloof het ook. Daar zit de ontvanger volgens mij in de hemel, ik heb bij mijn eigen touring laatst nog de hele achterklep open gehad en kwam daar ook geen ontvanger tegen. Heb al bij meerdere tourings de ontvanger achter de hemelbekleding zien zitten..
Geloof het ook. Daar zit de ontvanger volgens mij in de hemel, ik heb bij mijn eigen touring laatst nog de hele achterklep open gehad en kwam daar ook geen ontvanger tegen. Heb al bij meerdere tourings de ontvanger achter de hemelbekleding zien zitten..
Zou kunnen. Bij een E46 Touring zit deze onder de dakspoiler (die op de achterklep zit) volgens de technische documentatie. Klinkt logisch dat je hem niet in de achterklep vindt.
Groet,
Rob
Groet,
Rob
Klopt bij de touring zit ie in de achterspoiler kan de demonteren door 4 bouten m6 te verwijderen .
dat kastje onder het hemeltje is een antenne versterker.
dat kastje onder het hemeltje is een antenne versterker.