Dit is geprogrameerd met Navcoder.
Hiermee kan je ook DRL , Running lichts , verschillende lampen aanstuuren voor de "follow me home' funktie.
en natuurlijk de navigatie computer programeren, hier moet je ook voor sommige funkties de orginele navi cd / dvd hebben.
Alarm zonder geluid, opgelost
-
Re: Alarm zonder geluid, opgelost
Super dat je alarm het weer doet Daniel! en natuurlijk je toeter
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van je verlichting
.

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's van je verlichting

Ziet er ongeveer zo uit(zonder mist lampen) maar dan op deze ontzettende prachtige cabrio 

-
Ziet er goed uit, jammer dat DIS dit niet kan...
Re: Alarm zonder geluid
Het is alleen de hoorn,hanu schreef:Heb je voor mij een linkje waar ik het ook kan bestellen?Vinnie_86 schreef:Ik was even het toppic kwijt![]()
![]()
Ik heb je een PB gestuurd, Daniel4589
Het alarm gaat idd vrij zacht
Ik heb een upgrade uit de US laten komen (120 euro) waar er andere regels gelden voor het alarm.
zie:
zWJnB5edlG4[/youtube ]
Is het alleen de hoorn?
Op youtube heb ik het onderdeel nummer staan, je moet dan ook het alarm programeren van ece naar us modus (continue).
Als je zo'n sirene hebt mag je gewoon langskomen Son dan programmeer ik hem voor je inmijzelf schreef:1st part of the video is the standard european sound of the alarm, not very loud.
The 2nd part of the video is the updated and standard in US and is more louder and sounds like an real alarm.
The siren has the part number 65758383153 and is to change in only 20 min work and 7 torx screws for the filter and housing to remove.
You need also a bmw scanner 1.4 to put the siren to Continuous in the ZKE
If there is any questions please ask and i will try my best to answer.

Groet, Vincent