Pagina 2 van 75

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 19:26
door Dutchie
Nog ff een paar fototjes gemaakt van hoe hij nu erbij staat..

Vies.. laag.. schade.. maar daar gaat allemaal verandering in komen :) (ook in de hoogte, nóg lager dus)

Afbeelding

Afbeelding

Gaat net.. :whistle:
Afbeelding

Koplamp binnenkort ook ff nachecken..
Afbeelding

Afbeelding

Veerpootbrug + Camber Plates
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het zielige kontje met de veel te smalle bandjes :nee:
Afbeelding

Afbeelding

Kofferbak is al leeg
Afbeelding

Afbeelding

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 20:19
door Florish
Zoveel lager kan hij niet denk ik op de schmiedmann schroefset ? mijne stond op zn laagst en das niet veel lager dan wat jij nu hebt. als je echt plat wil zal er toch een andere set onder moeten :P

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 20:31
door Dutchie
ik heb nog wat ruimte voor, maar achter kan ie nog dik 1,5 cm omlaag :P

Voorlopig is deze schroefset prima, eind dit jaar zal het vervangen gaan worden voor een volledig instelbaar BC Racing schroefset (tenzij er weer wat kapot gaat aan de Diederichs schroefset hehe, dan komt het eerder)

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 20:40
door Florish
jaa de beste kwaliteit is het idd niet :gek: , maar ja voor 240 euro mag je dan ook niet klagen haha :whistle: :whistle:

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 20:42
door Dutchie
Inderdaad haha, het scheelt dat het eerste jaar vooral op nat gedrift gaat worden dus hopelijk blijft het allemaal heel.

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 28 jan 2014, 21:03
door Dutchie
Was inderdaad nog 2 puntjes vergeten in de to do list:
- Olie koeler
- Carter ventilatie catch tank

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 29 jan 2014, 20:09
door Dutchie
Weer een mod binnen gekomen :)
Afbeelding

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 01:11
door GreyCooperS
Koop nou ff een andere auto ipv al die goodies :+

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 08:05
door Dutchie
Haha verzekering is helaas nog niet rond, nog ff geduld dus! :X

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 18:16
door Sparco Mr2
Wat GreyCooperS zegt :gek: :tong:

Je hebt al een gegadigde voor de auto :whistle:

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 18:27
door Daniel4589
Kijk aan leuk topic, ga het zeker volgen :)

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 19:19
door Sikmans
Heeft een 330i ook handrem schoentjes in plaats van de handrem op de remklauwen net als een 320d?

Zoja hoe ga je dat doen met die handrem schoentjes want bij mijn zijn die nieuw zelfs bagger en dat lijkt me niet voldoende voor een E-brake drifting.

De feint, lift off en powerover techniek werkt prima met 320d in de regen

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 19:54
door Dutchie
Dat moet ik nog even uitzoeken, maar in principe wordt de hydro handrem aangesloten op de klauwen.
Dat is ideaal, want dat betekend dat ik voorlopig de originele handrem kan laten zitten voor APK en dergelijk :)
(heeft inderdaad schoentjes in de schijven)

@Sparco MR2, Wat GreyCooperS bedoelt is dat ik snel moet zijn met een nieuwe auto erbij kopen, iemand wil mijn interieur graag hebben :whistle:

Deze gaat niet meer weg :gekdoen:

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 30 jan 2014, 20:14
door Dutchie
ff gechecked, en de hydro komt inderdaad tussen het originele systeem te zitten, dus de leiding die van de hoofdremcilinder naar achter gaat loopt dan naar de hydro handrem, en van de hydro handrem gaat een leiding naar achter die door middel van een T-stuk naar beide remklauwen gaat.

Re: BMW 330i Sedan | Project Drift

Geplaatst: 01 feb 2014, 12:03
door Sikmans
Dutchie schreef:ff gechecked, en de hydro komt inderdaad tussen het originele systeem te zitten, dus de leiding die van de hoofdremcilinder naar achter gaat loopt dan naar de hydro handrem, en van de hydro handrem gaat een leiding naar achter die door middel van een T-stuk naar beide remklauwen gaat.
Kijk dan moet het goed komen idd ;) , succes met je gave project