Dubbele DIN inbouwen

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
erikselhorst

Re: Dubbele DIN inbouwen

Bericht door erikselhorst » 31 jan 2014, 22:52

En dat was een nieuw model (D99 of D95)? Ik begreep dat de nieuwste modellen geen radio problemen meer hebben namelijk

Tiske

Bericht door Tiske » 01 feb 2014, 21:35

Mocht je interesse hebben, ik heb mijn Dynavin dubbeldins eventueel te koop staan.

Pm maar voor wat meer info

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 01 feb 2014, 22:20

erikselhorst schreef:En dat was een nieuw model (D99 of D95)? Ik begreep dat de nieuwste modellen geen radio problemen meer hebben namelijk
D95 eerst, vervolgens een D99 gekocht. Het signaal is wat beter. Maar vergeleken met origineel nog gewoon om te janken.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

HermantB

Bericht door HermantB » 04 sep 2016, 08:56

@erikselhorst, al weer enige tijd geleden maar ik zit ook met het probleem van slechte ontvangst. Bij mij is het echter soms wel en soms niet. Ik heb niet kunnen uitvinden waarom dit gebeurd.
Nu las ik in jouw antwoord dat er 12v aansluiting moet zijn op de antenne en als die er niet is je die zelf gemakkelijk kan aanleggen. Daar heb ik de volgende vragen over:
1. Waar precies moet ik de 12v aansluiting maken (bij de antenne of bij de radio)?
2. Kan ik daar elke 12v draad voor gebruiken of is er een specifieke draad die hiervoor als is getrokken?

Ik zou blij zijn met elk bericht, dan kan ik proberen dit voor mij lastige probleem te verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Herman

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”