Nefret E39 Lijn 6
Re: Nefret E39 Lijn 6
thanks man:D
@genco: broeder die camera heb je hier ook gewoon.weet alleen niet of ie op de originele 16:9 scherm kan.
hier in NL kosten die camera's 55 euro. ik heb ze via een site(uit china als het ware) voor 18 euro en verzendkosten van 13 euro.
dus ja.
en die sierstukjes degil, het is een complete einddemper van ATU.
@genco: broeder die camera heb je hier ook gewoon.weet alleen niet of ie op de originele 16:9 scherm kan.
hier in NL kosten die camera's 55 euro. ik heb ze via een site(uit china als het ware) voor 18 euro en verzendkosten van 13 euro.
dus ja.
en die sierstukjes degil, het is een complete einddemper van ATU.
Volle koffer is altijd mooi!
(en tegenwoordig ook steeds zeldzamer! )
(en tegenwoordig ook steeds zeldzamer! )
>>>>Showroom E36's<<<<
neen, alleen folie er ff eraf getrokken.
was dat gele weer een beetje zat.
was dat gele weer een beetje zat.
paar dagen terug schroefset voor en achter gemonteerd..
achter was k*t man, moest ff zoeken.
blijkt dat de dempers onder het hoedenplank zitten.
maja snel gefixxed daarna.
schroefset eronder
heb voor speakers vervangen,
achter zitten kenwood van 120 watt erin
voor zaten pioneers van 120 watt erin, heb nu nieuwe Carpoint speakers van 80 watt erin.(jah kon ff niet snel andere op de kop tikken toen)
maar geluid mag er zeker wezen..
wil nog zsm 19 inch leuke wielen eronder of 18 inch cup(breedset)
dat ook in zwart.
wil de hele auto pikzwart hebben,tegen de zomer een nieuwe voorbumper en hele auto poetsen..
achter was k*t man, moest ff zoeken.
blijkt dat de dempers onder het hoedenplank zitten.
maja snel gefixxed daarna.
schroefset eronder
heb voor speakers vervangen,
achter zitten kenwood van 120 watt erin
voor zaten pioneers van 120 watt erin, heb nu nieuwe Carpoint speakers van 80 watt erin.(jah kon ff niet snel andere op de kop tikken toen)
maar geluid mag er zeker wezen..
wil nog zsm 19 inch leuke wielen eronder of 18 inch cup(breedset)
dat ook in zwart.
wil de hele auto pikzwart hebben,tegen de zomer een nieuwe voorbumper en hele auto poetsen..
al weer een tijdje geleden dat ik wat gedaan heb.
ik heb de interieur lijsten gunmetal grey geplastidipt
schroefset eronder
andere velgen eronder
hier moest alles eruit om de achter dempers te kunnen demonteren.
hier samen met mn neefje, ff zijn achteruit rijcamera ingebouwd en aangesloten en mijn speakers vervangen voor betere versie's.
ik heb de interieur lijsten gunmetal grey geplastidipt
schroefset eronder
andere velgen eronder
hier moest alles eruit om de achter dempers te kunnen demonteren.
hier samen met mn neefje, ff zijn achteruit rijcamera ingebouwd en aangesloten en mijn speakers vervangen voor betere versie's.
lekker bezig geweest maar heb een opmerking.
ik vindt persoonlijk de hoogte echt niet mooi. ik vindt persoonlijk echt aan de lage kant. als je goed naar de fotos gaat kijken zie je bijna de hele bovenkant van de band niet meer.
ik weet weer na al die jaren dat er mensen nu gaan reageren met ( SMAKEN EN MENINGEN VERSCHILLEN). maar persoonlijk vindt ik het echt niet staan bij een e39.
gr
kotje
ik vindt persoonlijk de hoogte echt niet mooi. ik vindt persoonlijk echt aan de lage kant. als je goed naar de fotos gaat kijken zie je bijna de hele bovenkant van de band niet meer.
ik weet weer na al die jaren dat er mensen nu gaan reageren met ( SMAKEN EN MENINGEN VERSCHILLEN). maar persoonlijk vindt ik het echt niet staan bij een e39.
gr
kotje
Ik moet zeggen dat ie nu idd wel erg laag ligt Heb je geen problemen met aanlopen?
Verder echt topwerk om de auto weer netjes te krijgen. Heb je foto's van de interieurlijsten? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet
Verder echt topwerk om de auto weer netjes te krijgen. Heb je foto's van de interieurlijsten? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet
haha iedereen mag zeggen wat ie denkt, we zitten niet bij een bonsai boomknippers club met zelfmoord neigingen of zokotje schreef:lekker bezig geweest maar heb een opmerking.
gr
kotje
haha ik hou van plat.( de auto dan he:P)
meer heb ik er niet op te zeggen en zoals ik al tzei in het echt valt het wel mee, komt door de laagstaande zon en schaduw dat ie echt mega plat eruit ziet.
ik zal een keer een duidelijkere foto maken zodra ik eraan denk..
wat foto van interieur lijsten betreft,
het is gunmetal grey van plastidip echter ga ik ze toch wrappen in matzwart of carbon ofzo..
het is nu wel ff leuk maar ben toch niet echt tevreden met de kleur.
het combineert iig wel met mn dashmount tel houder,die is ook geplastidipt..
- Archiebald
Tering dat ding staat echt laag! Ik kan het ook wel waarderen hoor. Velgen staan er trouwens wel goed onder
hoogte kan beter vindt ik. het is geen golf hahaha
gr
kotje
gr
kotje
- GreyCooperS
- Contacteer:
Sweet!
Low is the way to go
Low is the way to go