Genco's E39 525D uit 2002

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
///Genco

Re: Genco's E39 525D uit 2002

Bericht door ///Genco » 28 feb 2014, 13:12

Waldpyk schreef:mooie auto, de :///m: bumpers zullen hem goed staan
ik ben ook opzoek naar een m5 voorbumper, maar er zit nogal veel prijsverschil in. zal ook wel met kwaliteit te maken hebben.
waar heb jij de m5 voorbumper vandaan en wat koste deze compleet incl mistlampen??
Dankjewel Waldpyk.

Je hebt imitatie en originele natuurlijk. Imitatie kan je op marktplaats al vinden vanaf €150.Ik heb mijn bumpers van een particulier gekocht. Hij verkocht een M5 in onderdelen. De achterbumper heb ik gekocht voor €150 met diffuser en de stootlijsten. De voorbumper en de grill was wel iets prijziger (€250). Ik heb de stoot lijsten nieuw moeten kopen bij de BMW dealer, omdat ik PDC aan de voorkant heb. De kosten waren rond de €15 per stuk dacht ik. Mistlamp kapjes heb ik ook origineel gekocht, maar de mistlampen zijn imitatie. Deze zijn voor €40 of 50 aangeschaft bij HLA-denhaag.nl. Ook de spoiler heb ik gekocht bij HLA-Den Haag. Origineel zijn ze gewoon te duur en het verschil zie je niet met een originele.

Ik weet niet of het klopt, maar ze zeggen dat imitatie bumpers slecht aansluiten.

Jeremy

Bericht door Jeremy » 28 feb 2014, 15:33

Dat ligt eraan. Ik heb bij HL in Ede imitatiebumpers gezien (ze zeiden in ieder geval dat dit imitatie was) en deze sloten gewoon overal keurig aan. Wel was dit alles voor rond de €1000.- incl. spuiten dus wel duur imitatiespul. Voordeel voor jou overigens is dat je een donkere auto hebt en dus een wellicht iets minder passende bumper minder opvalt. Als je een lichte kleur hebt zie je de naden veel beter lopen en dus ook veel beter als iets niet aansluit.

///Genco

Bericht door ///Genco » 07 mar 2014, 14:37

Zie mijn showroom viewtopic.php?f=104&t=38290

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”