Automatten E60
Re: Automatten E60
Even een topic omhoog halen en wat hiermee te maken heeft;
Ik heb nieuwe matten voor mijn E87 gekocht en origineel heeft deze auto de bevestiging met de draaiknopjes. De nieuwe matten hebben echter ook deze klitterbandpads dus deze draaiknopjes moeten er dus uitgehaald worden. Kan ik deze draaiknopjes gewoon met "grof geweld" eruit trekken of zitten deze ook op een speciale (BMW) manier vast? Of heb ik gewoon simpelweg de verkeerde matten meegekregen van de dealer?
Ik heb nieuwe matten voor mijn E87 gekocht en origineel heeft deze auto de bevestiging met de draaiknopjes. De nieuwe matten hebben echter ook deze klitterbandpads dus deze draaiknopjes moeten er dus uitgehaald worden. Kan ik deze draaiknopjes gewoon met "grof geweld" eruit trekken of zitten deze ook op een speciale (BMW) manier vast? Of heb ik gewoon simpelweg de verkeerde matten meegekregen van de dealer?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Bij de E60 moet je ze een slag draaien (linksom)
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
Ja het losmaken van de mat gaat uiteraard prima, en de matten haal ik er zo uit. Het gaat mij erom dat het fysieke draaiknopje eruit moet, om plaats te maken voor de nieuwe klitterbandbevestigingen. 

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Dat lijkt me één deel dat door middel van spuitgieten wordt gemaakt... Dus gaat dat niet..
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
INSTALLING SUMMER.....
Ik weet niet meer precies waar ik ze heb gekocht, maar ik heb me ook laten verleiden om neppe matten te kopen ergens. Niets ten nadele van diegene die hier worden aangeprezen hoor.
Het volgende is mis met die neppe matten die ik heb gekocht.
-matten zijn heel dun en vouwen en zien er cheap ass uit
-er zitten wel van die draaiknoopschroef dingetjes bij, maar de gaten in die mat moet ik heel precies gaan opmeten en doorprikkken, want er zitten geen gaten in en ook geen markering waar die zouden moeten zitten.
-de pasmaat is redelijk, maar zeker niet perfect
Let vooral op bovengenoemde punten.
Ik had liever originele gekocht. Die gaan volgens mij heel lang mee. Miskoop dus. goedkoop is duurkoop.
Onze e60 verdienen moie matten. Als cheape er net zo mooi uitzien en geen nadelen hebben, dan kan je die kopen. Anders doe je er beter aan origineel te nemen. Je gaat je toch storen aan imperfecties waarschijnlijk.
Het volgende is mis met die neppe matten die ik heb gekocht.
-matten zijn heel dun en vouwen en zien er cheap ass uit
-er zitten wel van die draaiknoopschroef dingetjes bij, maar de gaten in die mat moet ik heel precies gaan opmeten en doorprikkken, want er zitten geen gaten in en ook geen markering waar die zouden moeten zitten.
-de pasmaat is redelijk, maar zeker niet perfect
Let vooral op bovengenoemde punten.
Ik had liever originele gekocht. Die gaan volgens mij heel lang mee. Miskoop dus. goedkoop is duurkoop.
Onze e60 verdienen moie matten. Als cheape er net zo mooi uitzien en geen nadelen hebben, dan kan je die kopen. Anders doe je er beter aan origineel te nemen. Je gaat je toch storen aan imperfecties waarschijnlijk.
handbak 2005 e60 525d, kopellingsventiel-delete, chassis versterkende trekstang, straight flow einddemper, dpf off, egr off, turbo van 530d, VVT tune: 253PK 572NM
Ik heb bij mijn e61 van 2005 achterin matten liggen die niet vast zitten. Ik weer niet of dit origineel is. Vervelend is dit, ze schuiven steeds onder de voorstoel. Onder de mat zie ik ook niets.
Weet iemand of er achter matten te krjjgen zijn die je wel vast kan zetten.
Weet iemand of er achter matten te krjjgen zijn die je wel vast kan zetten.
E12 528, E34 535i, E39 528i, E61 530i F11 535i, G30 540i
Zelfde probleem met originele matten, denk dat je zelf iets moet maken
525d E61 2007 pre-LCI