je kunt ook eventueel een parrot kopen, in mijn vorige auto had ik een MKi9100. Daar zit bluetooth functionaliteit in. Je houd dan je originele radio, je hebt bluetooth. Je hebt de mogelijkheid om USB af te spelen en Iphone of een gewone aux aansluiting (voor MP3 speler bv)
Die 2 DIN systemen ogen gewoon heel OEM
ja ik hoor daar dus heel wisselende verhalen over. Zeker de android systemen schijnen top te werken met ongekende mogelijkheden. Gebruikers op diverse buitenlandse fora zijn super tevreden. Denk ook dat er flinke kwaliteitsverschillen zitten dussen de 'B-merken'. Alleen hier kan ik weinig mensen vinden die een Android systeem hebben en er echt iets over kunnen zeggen ipv de bekende verjaardagpraat dat het niet wat is. Ik wil wel eens iemand spreken die recent een nieuwe generatie android 4.2 systeem voor de E46 heeft gebruikt/gekocht die doorgaans voor minder dan 400 euro worden verkocht.Het blijven B-merk apparaten..die 2-din's. Wat ik zo hoor in mijn omgeving ..is dat je er niet teveel van moet verwachten. Zeker qua levensduur.
Staat wel mooi

Maar het is hoe dan ook duurder dan een 1DIN systeem, dat zeker. Maar zoiets doet toch wel afbeur aan je interieur;

Dan nogecht liever een parrot MKI systeem