BMW Meeting t' Noorden zondag 10 aug

Angelo-V

Re: Interesse Noordelijke BMW meeting

Bericht door Angelo-V » 15 jul 2014, 19:05

Hello people,

Ik ben net weer terug uit München. Ik ga morgen weer bezig met een perfecte locatie. I'll keep you guys updated!

lj328

Bericht door lj328 » 15 jul 2014, 19:27

Angelo-V schreef:Hello people,

Ik ben net weer terug uit München. Ik ga morgen weer bezig met een perfecte locatie. I'll keep you guys updated!
Die heb je dan net gezien (in München) alleen niet zo geschikt voor een noordelijke meeting...... :gek:

Maar even serieus ik ben benieuwd wat het gaat worden!
Succes! :amen:
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 15 jul 2014, 19:42

Hahaha Lj328 dat lijkt me wel wat!

Maar even serieus, ik heb goede hoop op de TT hallen! Wel moet ik nog even informeren OF je überhaupt het zo mag organiseren, en verder wil ik even alle haken en ogen weten. Wil niet bijv. verantwoordelijk zijn voor het terrein, dus als iemand een burn-out doet dat ik ervoor moet opdraaien. Sowieso wil ik geen gedoe zoals burn-outs, races of andere fratsen.

Dus nog even een aantal dingen uitzoeken en dan krijgen jullie het te horen. :gekdoen:

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 15 jul 2014, 20:43

Vraagje aan jullie allen, wat zijn de dingen die absoluut geregeld / niet vergeten moeten worden? Wil gewoon alles goed geregeld hebben dus daarom roep ik jullie hulp in!

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 16 jul 2014, 15:11

Zo juist antwoord gekregen van de TT-hall. De parkeerplaatsen moet je huren, de huur hiervan bedraagt 1500,- voor een middag :gek: Dit gaat mij nou even te ver, iemand andere ideeën?

joren

Bericht door joren » 18 jul 2014, 22:26

Azeven terrein bij drachten? Worden vaak vw meetingen gedaan, ik ben van de partij met 2 auto's mocht er toch iets komen

lj328

Bericht door lj328 » 19 jul 2014, 16:20

€1500,- is inderdaad belachelijk veel, viel mij bij het laatste evenement waar ik ben geweest op de TT baan ook al op dat je tegenwoordig € 6,- moet betalen voor het parkeren op de weilanden.....
Het draait vaak maar om 1 ding... en dat zijn de euries.

Als je het gewoon een beetje informeel wilt doen zou het misschien kunnen bij het industrie terrein in Assen Noord. Ik woon daar allang niet meer maar enige jaren geleden was hier nog ruimte genoeg en een MCDonalds (dus ook drinken en wc's) aanwezig.

Andere optie is misschien het parkeerterrein voor de Gamma en de Karwei bij Hoogeveen, ook hier is een MCDonalds vlakbij aanwezig.

Dit zijn beide plaatsen vlak bij een afrit aan de A28......

Het hangt er natuurlijk ook allemaal een beetje vanaf hoe groots je het wilt gaan aanpakken natuurlijk :ja:

Misschien is een wegrestaurant nog een optie?
Zoals bij Meppel zit wegrestaurant de "Raket".....

Staphorst is niet echt een optie op de zondag 8)
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot

Nesh

Bericht door Nesh » 22 jul 2014, 16:42

als de meeting plaats vind ben ik van de partij :duimen:

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 22 jul 2014, 17:21

lj328 schreef:€1500,- is inderdaad belachelijk veel, viel mij bij het laatste evenement waar ik ben geweest op de TT baan ook al op dat je tegenwoordig € 6,- moet betalen voor het parkeren op de weilanden.....
Het draait vaak maar om 1 ding... en dat zijn de euries.

Als je het gewoon een beetje informeel wilt doen zou het misschien kunnen bij het industrie terrein in Assen Noord. Ik woon daar allang niet meer maar enige jaren geleden was hier nog ruimte genoeg en een MCDonalds (dus ook drinken en wc's) aanwezig.

Andere optie is misschien het parkeerterrein voor de Gamma en de Karwei bij Hoogeveen, ook hier is een MCDonalds vlakbij aanwezig.

Dit zijn beide plaatsen vlak bij een afrit aan de A28......

Het hangt er natuurlijk ook allemaal een beetje vanaf hoe groots je het wilt gaan aanpakken natuurlijk :ja:

Misschien is een wegrestaurant nog een optie?
Zoals bij Meppel zit wegrestaurant de "Raket".....

Staphorst is niet echt een optie op de zondag 8)
Het industrieterrein in Assen Noord klinkt wel goed. Zijn daar ook parkeerplaatsen of sta je op zachte grond? Ik wil het lekker informeel houden, niet te veel gedoe! Het is namelijk de bedoeling dat iedereen rondloopt en een praatje maakt. We moeten het hebben van de BMW's en de sfeer! :loveit:

Just a little reminder voor de mensen die willen komen: het zal geen groots BMW evenement zijn waar allerlei stands zullen staan. En ook denk ik dat er max 30 / 35 BMW's zullen zijn de eerste keer. Wellicht dat er de volgende keren meer komen, want als het gezellig is ben ik van plan het vaker te organiseren. Ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk te regelen en don't hate me als het een flop wordt! :duimen:

EDIT: Ik zie vlakbij de MacD in Assen, aan de Martin Luther Kingweg, parkeerplaats met 50/60 plekken zitten. Is dacht ik het parkeerterrein van een voetbalclub?

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 22 jul 2014, 17:53

Klopt, zit een voetbalclub en een Chinees :)

Als het een kleine meeting/bijeenkomst wordt is de Mc opzich een goede locatie. Die ander P zou ook best kunnen.

Is er al een datum?

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 22 jul 2014, 18:37

Edgar1234 schreef:Klopt, zit een voetbalclub en een Chinees :)

Als het een kleine meeting/bijeenkomst wordt is de Mc opzich een goede locatie. Die ander P zou ook best kunnen.

Is er al een datum?
De MacDonalds is idd een goede locatie, maar de MacD is het hier zelf meestal niet mee eens.. Om gedoe te voorkomen lijkt mij de plek bij het voetbalveld beter. Ook hebben we daar wat meer ruimte :) Morgen ben ik vrij dus zal ik er naar toegaan, wil even een idee krijgen van de locatie. Anybody care to join me? :D Als datum wil ik onder voorbehoud zondag 10 augustus aanhouden

Angelo-V

Re: Noordelijke BMW meeting Locatie bekend!!!!!!!!!!!!

Bericht door Angelo-V » 23 jul 2014, 15:20

Goedemiddag allen,

Zo juist heb ik de locaties in Assen bekeken. Allereerst bij de voetbalclub / Yasmin Garden geweest, ik zeg genoeg plek voor iedereen. Gewoon een simpele parkeerplaats, maar wel ideaal voor een kleine meeting. Daarna ben ik naar de MacD geweest om een hamburger te halen en de locatie te bekijken ;) Opzich leuk om het daar te doen, maar het is net even wat te klein. Vooral omdat er ook een hoop andere auto's zullen staan.

BMW Meeting t' Noorden

Locatie: Martin Luther Kingweg 11A, 9403PA Assen (parkeerplaats Yasmin garden / voetbalvereniging Achilles 1894)
Datum: Zondag 10 augustus
Tijd: Van 12:30 totdat het niet meer gezellig is

Extra info:

Het is gewoon een parkeerplaats, er zijn geen stands met eten / drinken, afvalbakken en WC's aanwezig. Dus neem zelf wat eten / drinken mee als je dat nodig vind. Als je al wat meeneemt dan gooi je je rommel niet op de grond, je houdt het maar even bij je totdat je weer thuis bent. Burn-outs en andere gekkigheid wordt absoluut niet getolereerd. Moet je echt nodig naar de WC dan zou je uit nood bij Yasmin Garden / Achilles 1894 aan kunnen kloppen. Voor de mensen die op facebook zitten en lid zijn van de BmwFamily, hier zal ook een bericht over de meeting op komen te staan!

Edgar1234

Bericht door Edgar1234 » 24 jul 2014, 13:34

Lijstje maken wie er komt en met welk type auto?

Ja ik kom:

Edgar1234 e91 330d

patjuh1978

Bericht door patjuh1978 » 24 jul 2014, 14:07

Ja ik kom:

Patjuh1978 E60 525d

Nesh

Bericht door Nesh » 24 jul 2014, 15:12

Ik Kom ook:
Nesh E46 316i
zal me maatje ook vragen of die komt met zijn e90 318 hij is geen member hier :gek:

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”