E90 met lichtpakket
Re: E90 met lichtpakket
BMW lichtpakketen.,...
Geen licht paket (sfeer ledjes in hemel, Kofferbak verlichting, interieur verlichting hemel)
Lichtpakket (alles hierboven PLUS leeslampjes voor en achter, lichtsensor, makeupspiegel licht, voetenruimte licht)
Uitgebreid lichtpakket (alles hierboven PLUS LED in deurgrepen buiten en verlichting onder de deuren bij openen van deur!)
Ik heb zelf het laatste en dat heeft echt een toegevoegde waarde bij het uitstappen....
de uitvoeringen kunnen verschillen met de bouw jaar, zoals Pre LCI of LCI, maar ook LCI tot 2009\2010 en na 2010\2011
Geen licht paket (sfeer ledjes in hemel, Kofferbak verlichting, interieur verlichting hemel)
Lichtpakket (alles hierboven PLUS leeslampjes voor en achter, lichtsensor, makeupspiegel licht, voetenruimte licht)
Uitgebreid lichtpakket (alles hierboven PLUS LED in deurgrepen buiten en verlichting onder de deuren bij openen van deur!)
Ik heb zelf het laatste en dat heeft echt een toegevoegde waarde bij het uitstappen....
de uitvoeringen kunnen verschillen met de bouw jaar, zoals Pre LCI of LCI, maar ook LCI tot 2009\2010 en na 2010\2011
BMW e91 LCI 320da Individual
Bij een pre-facelift model bestaat er geen verlichtingspakket en een uitgebreid verlichtingspakket. Je hebt enkel het verlichtingspakket. Dat bestaat uit zoals hierboven genoemd.izzy schreef:BMW lichtpakketen.,...
Een 6 cylinder heeft standaard dat het voetenruim verlicht is en de uitgebreide dak console achter. De lampjes in de deurbekleding en in de grepen zitten enkel bij het lichtpakket. (optie code 563)
Een USA uitvoering heeft het lichtpakket wel standaard zo uit het hoofd vanaf een 325i. Het geldt niet voor allemaal.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet of orgineel ook lampjes in de deurpanele zitten van de achterdeuren.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
In mijn E91 van 2007-07 met lichtpakket zitten er helemaal geen lampjes in de deurpanelen, enige dat in de voordeuren wel zit is een lampje dat de grond verlicht bij geopend portier, deuren achter hebben dit niet.
Wel is er bij mijn auto indertijd een BPM truuk uitgehaald, op de wagenkaart geleverd met stof interieur, en na levering is er leer in geplaatst incl deurkaarten.
GrT,
Wel is er bij mijn auto indertijd een BPM truuk uitgehaald, op de wagenkaart geleverd met stof interieur, en na levering is er leer in geplaatst incl deurkaarten.
GrT,
MvG,
Huub
Huub
Dat lampje waar jij het over hebt die bedoel ik. Als je aan de onderkant van de deur kijkt dan zie je dat 'ie in het deurpaneel/deurkaart gemonteerd zit. Ah fijn in iedergeval hebben we het over hetzelfde lampje
Om het nog verwarrender te maken het lampje dat het voetenruim verlicht is nu niet van toepassing.
De bpm truuk kan ik niet helemaal volgen. Auto is af fabriek met stof geleverd, ingevoerd, bpm betaald en dan pas leer in gebouwd?
Om het nog verwarrender te maken het lampje dat het voetenruim verlicht is nu niet van toepassing.
De bpm truuk kan ik niet helemaal volgen. Auto is af fabriek met stof geleverd, ingevoerd, bpm betaald en dan pas leer in gebouwd?
- patjuh1978
Ben nu wel benieuwd geworden wat ik dan heb... Ik heb geen "hemelverlichting" maar wel Xenon voor, led ding onder de spiegel, een nog kleinere led op de handgreep en op alle vier de deuren een onderlichtje die ik fout genoeg heb vervangen door BMW projector logo's.
Kan het niet plaatsen in de genoemde lichtpakketten i.v.m. het ontbreken van hemelverlichting. Is dit allemaal los toegevoegd dan of .. ?
Kan het niet plaatsen in de genoemde lichtpakketten i.v.m. het ontbreken van hemelverlichting. Is dit allemaal los toegevoegd dan of .. ?
Dat lampje onder je spiegel is van het alarm.patjuh1978 schreef:Ben nu wel benieuwd geworden wat ik dan heb... Ik heb geen "hemelverlichting" maar wel Xenon voor, led ding onder de spiegel, een nog kleinere led op de handgreep en op alle vier de deuren een onderlichtje die ik fout genoeg heb vervangen door BMW projector logo's.
Het verlichtingspakket is anders bij een E60. Als je omgevingsverlichting hebt (lampjes onderaan je buitenspiegels) dan zit het pakket erop.
Je kan het ook op de datakaart van de auto zien.
Vandaag een auto in de werkplaats gehad die over een deze optie beschikt. De achterdeuren hebben geen lampjes onderin het paneel zitten.