De 335i Cabrio inmiddels ook weer vervangen... M3 Cabrio
-
Re: M3-Bart stelt zich voor
Mooi ding!!
Weleens meegeweest in een Z3 met M motor..... Gaat leuk!!!!!!
brand je er aardig wat brandstof doorheen dacht ik zo met die kmeters
Weleens meegeweest in een Z3 met M motor..... Gaat leuk!!!!!!
brand je er aardig wat brandstof doorheen dacht ik zo met die kmeters
Sja... Dat gaat hard ja... Ben maar opgehouden met zegels sparen, geeft zo'n bende in de auto *D
-
zegels zijn ouderwets tegenwoordig heb je hier pasjes voor!M3-Bart schreef:Sja... Dat gaat hard ja... Ben maar opgehouden met zegels sparen, geeft zo'n bende in de auto *D
Re: Afscheid nemen...
Helaas.... De M3 gaat eruit!!
Per 5 juni van dit jaar zou hij uit de Huisselectie gaan, en dus werd het langzaamaan tijd voor wat anders... En tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het geen E46 is geworden. Vandaag heb ik de koopovereenkomst gesloten, en vanaf volgende week woensdag rijd ik voortaan in:
Enige aanpassing is nog dat er andere wielen onder komen voordat 'ie wordt afgeleverd. Deze wielen komen er onder:
Het is een 335i Cabrio High Executive Automaat van februari 2007, met net 26.000 kilometer op de teller. De optielijst ziet er als volgt uit (maar hier staat vast nog niet alles bij):
Executive uitvoering , High Executive uitvoering , Sport Line uitvoering , Automatisch dimmende binnenspiegel , Automatische airconditioning , Alarm klasse III , Sportstoelen , CD-wisselaar , Comfort opening portieren , Cruise control , Interieurlijsten zwart , Lederen bekleding , Lichtmetalen velgen , Mistlampen , Navigatiesysteem Professional , Park Distance Control , Regen-/lichtsensor , Spraakcontrole , Stoelverwarming voor , Trekhaak , Xenonverlichting , Koplampsproeiers , Metallic lak , Elektr. verstelb. voorstoelen + geheugen
Per 5 juni van dit jaar zou hij uit de Huisselectie gaan, en dus werd het langzaamaan tijd voor wat anders... En tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het geen E46 is geworden. Vandaag heb ik de koopovereenkomst gesloten, en vanaf volgende week woensdag rijd ik voortaan in:
Enige aanpassing is nog dat er andere wielen onder komen voordat 'ie wordt afgeleverd. Deze wielen komen er onder:
Het is een 335i Cabrio High Executive Automaat van februari 2007, met net 26.000 kilometer op de teller. De optielijst ziet er als volgt uit (maar hier staat vast nog niet alles bij):
Executive uitvoering , High Executive uitvoering , Sport Line uitvoering , Automatisch dimmende binnenspiegel , Automatische airconditioning , Alarm klasse III , Sportstoelen , CD-wisselaar , Comfort opening portieren , Cruise control , Interieurlijsten zwart , Lederen bekleding , Lichtmetalen velgen , Mistlampen , Navigatiesysteem Professional , Park Distance Control , Regen-/lichtsensor , Spraakcontrole , Stoelverwarming voor , Trekhaak , Xenonverlichting , Koplampsproeiers , Metallic lak , Elektr. verstelb. voorstoelen + geheugen
Laatst gewijzigd door Bart335i op 06 mar 2009, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hij gaat eruit...
Jammer dat je de E46 verlaat Bart, je hebt echter wel een waardige opvolger gevonden
Veel veilige kilometers ermee!
Veel veilige kilometers ermee!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
geen deze keer?
Toch is het een erg mooie vervanger van je huidige E46! :~
Toch is het een erg mooie vervanger van je huidige E46! :~
@Optimus: Dankje!!
@Farl: Helaas, de nieuwe M3 is echt veel te ver weg (financieel) en de 335i loopt als een beest, dus komt helemaal goed!
@Farl: Helaas, de nieuwe M3 is echt veel te ver weg (financieel) en de 335i loopt als een beest, dus komt helemaal goed!
Ahh, zonde van de M3, maar een 335i cabrio is ook wel erg gaaf hoor. Effe chippen???
Wat is nou het verschil qua rij gedrag tussen de twee?
Heb je hem trouwens ingeruild, of gaat ie in de particuliere verkoop?
Wat is nou het verschil qua rij gedrag tussen de twee?
Heb je hem trouwens ingeruild, of gaat ie in de particuliere verkoop?
- Spoiler: Laat zien
@Pir3lly: Het verschil zit eigenlijk niet in het vermogen (voor zover ik dat nu al heb kunnen vergelijken). Het verschil is dat de M3 een sportwagen is en de 335i een hele snelle luxe wagen. En de 335i heeft veel leuke nieuwe snufjes (keyless go bijvoorbeeld) die de M3 nog niet had.
De M3 gaat ingeruild worden, maar helaas, de achterbanden heb je niet veel aan. Hij heeft nu 94.000 km gelopen en bij 100.000 moet ie weer een beurt, waarschijnlijk met vier nieuwe banden en remschijven en remblokken voor. Dus was dit het goede moment om afscheid te nemen.
De M3 gaat ingeruild worden, maar helaas, de achterbanden heb je niet veel aan. Hij heeft nu 94.000 km gelopen en bij 100.000 moet ie weer een beurt, waarschijnlijk met vier nieuwe banden en remschijven en remblokken voor. Dus was dit het goede moment om afscheid te nemen.
Zo.....!! Lekker Bart!
Hoop je straks te mogen verwelkomen op E9xForum.nl!
@Dnl: Leuk! Ik kijk ernaar uit!
Mag ik ook nog binnenkomen?Dnl schreef:Zo.....!! Lekker Bart!
Had 'm al gespot Bart, prachtige cabrio in een top uitvoering.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Joop, zeker!
Maar man o man .. Een 335i! en dan ook nog Cabrio ..
Maar man o man .. Een 335i! en dan ook nog Cabrio ..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hopla, wat een vooruitgang zeg!
Super mooie auto.
Alleen had ik de velgen niet omgeruild, de alus die er nu onder zitten zijn imho mooier.
Super mooie auto.
Alleen had ik de velgen niet omgeruild, de alus die er nu onder zitten zijn imho mooier.