Attila BMW E61 520d

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Bart70
Contacteer:

Re: Attila BMW E61 520d

Bericht door Bart70 » 30 dec 2014, 12:57

Zie reaktie van Source, paar berichten terug ;)

Attila

Bericht door Attila » 17 feb 2015, 17:30

tom_il schreef:Ben je zeker dat je een cic hebt ? Ccc de voorganger ervan heeft geen nachtmodus
Dag Tom,

Ik ben nog steeds op zoek hoe het komt dat mijn spiegels niet werken.
Overal waar ik zoek kom ik jou naam tegen, daarom deze vraag rechtsreeks naar jou en blijkbaar ben jij wel een BMW krak.

Ondertussen is de auto al binnen geweest bij BMW garage Johan
crabbe te korbeekdijle. Johan heeft de wagen volledig uitgelezen en vond geen foutmelding. Ook de schakelaars zouden moeten ok zijn. Ik vraag mij af of de buitenspiegels niet opnieuw moeten gecodeerd worden na het plaatsen van de comfortstoelen. De vorige stoelen waren al sport (S481A)en verwarmd (S494A) Hij denkt dat de grondmodule stuk is, maar wat ik niet begrijp,is dat alles werkt aan de stoelen. verwarming, memory lendesteun…

O ja ,vermits de auto is binnen geweest bij garage crabbe heeft hij de volledige optielijst afgeprint.
De gps professional CIC(S609A))is dus origineel in de auto en begrijpt ook niet hoe het komt dat de nachtmodus niet werkt.

Zou het jou storen moesten we eens kunnen afspreken om over de wagen te praten. Ik ben zelf van Boutersem.
Alvast bedankt.

Attila,

tom_il

Bericht door tom_il » 17 feb 2015, 17:44

Boutersem, dat is niet ver, ben van Hakendover :) .

Ben geen BMW krak hoor, van sommige dingen weet ik wel wat af omdat ik daar onderzoek naar verricht heb, van andere veel minder. Spiegels zijn mij wat minder bekend kwa codering en aansluiting.

Ik heb exact dezelfde opties als jij op mijn wagen : S481A en S494A.
Maar in combinatie met standaard spiegels. Welke spiegels heb jij op jouw wagen ?.

Bij Comfortstoelen komen naar mijn kennis altijd spiegels met geheugen.
Maar de gewone spiegels moet ook kunnen samen werken met de comfortstoelen.
Zijn de comfortstoelen gecodeerd op jouw wagen ? Werkt het geheugen hiervan ?

We kunnen altijd eens afspreken, kan wel jouw wagen niet uitlezen daar mijn kabel niet werkt op een LCI.
525d E61 2007 pre-LCI

Attila

Bericht door Attila » 17 feb 2015, 18:01

tom_il schreef:Boutersem, dat is niet ver, ben van Hakendover :) .

Ben geen BMW krak hoor, van sommige dingen weet ik wel wat af omdat ik daar onderzoek naar verricht heb, van andere veel minder. Spiegels zijn mij wat minder bekend kwa codering en aansluiting.

Ik heb exact dezelfde opties als jij op mijn wagen : S481A en S494A.
Maar in combinatie met standaard spiegels. Welke spiegels heb jij op jouw wagen ?.

Bij Comfortstoelen komen naar mijn kennis altijd spiegels met geheugen.
Maar de gewone spiegels moet ook kunnen samen werken met de comfortstoelen.
Zijn de comfortstoelen gecodeerd op jouw wagen ? Werkt het geheugen hiervan ?

We kunnen altijd eens afspreken, kan wel jouw wagen niet uitlezen daar mijn kabel niet werkt op een LCI.
Ze kunnen niet inklappen, maar volgens de garage hebben ze wel stoeprand functie.
Schakelaar naar links en versnelling in R, en dan zou de rechtse moeten zakken.

Ik weet niet of de stoelen gecodeerd zijn? Ik kan wel op de cic de temperatuur verschuiven.
Ook de memory werkt .

Als je wil mag je me altijd eens mailen en dan geef ik mijn telefoon nr door.

tom_il

Bericht door tom_il » 17 feb 2015, 18:11

Zal je dadelijk een mailtje sturen, kan je de laatste 7 tekens van je vin nummer posten, dan is het direct duidelijk wat de wagen standaard heeft ?
525d E61 2007 pre-LCI

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”