Die mening delen we dan, ik vind precies hetzelfde!Robbel schreef:Zo komt ie dus wat meer tot leven zeg maar
BMW E46 325Ci: Restwaarde?
Re: BMW E46 325Ci, update: OEM xenon
Re: BMW E46 325Ci, update: OEM xenon
Update in post 1!!!
Re: BMW E46 325Ci, update 17-04-'09: 18" styling 135
Het mooiste OEM wiel!
Staat 'm erg goed.
Staat 'm erg goed.
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Erg netjes vooral de rijhoogte ook.
Mooie wagen!
Mooie wagen!
Heel gaaf!
Inderdaad èen van de mooiste OEM velgen voor de E46
Inderdaad èen van de mooiste OEM velgen voor de E46
Supurrr Erg mooie wielen! Wat een verschil maken die 2 inches toch hè, je zult het ook wel aan het rijgedrag merken; 16"--> 18"
Maar wel jammer/raar dat het -logo'tje ontbreekt :?
Maar wel jammer/raar dat het -logo'tje ontbreekt :?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Zo hé , wat knapt je auto daar van op.
Heb je ze nieuw gekocht?
Heb je ze nieuw gekocht?
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie update!
En knap dat je de auto dan nog zo dicht aan de stoep durft te zetten.
En knap dat je de auto dan nog zo dicht aan de stoep durft te zetten.
Ziet er goed uit Hans.
Dat de Michelin's zelfs in grotere maat comfortabeler zijn dan de Bridgestone's was mij ook al opgevallen (en ik rijd zelf op RunFlaT-banden: met 17" Bridgestone Potenza set voor en 18" Michelin Pilot Sport 2 set na de wissel).
De Michelin's hebben een veel zachtere rubbercompound dan de Bridgestones. Daarmee zijn ze comfortabeler (door het soepelere rubber) en hebben ze tevens ook nog meer grip; nadeeltje is dat ze een fractie sneller slijten dan de Bridgestone's.
Dat de Michelin's zelfs in grotere maat comfortabeler zijn dan de Bridgestone's was mij ook al opgevallen (en ik rijd zelf op RunFlaT-banden: met 17" Bridgestone Potenza set voor en 18" Michelin Pilot Sport 2 set na de wissel).
De Michelin's hebben een veel zachtere rubbercompound dan de Bridgestones. Daarmee zijn ze comfortabeler (door het soepelere rubber) en hebben ze tevens ook nog meer grip; nadeeltje is dat ze een fractie sneller slijten dan de Bridgestone's.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
@ Optimus:
Haha, jij met je silvervisions.. Ik PB je morgen effe, moeten nog even een datum prikken hè!
@ Mac en Daniël:
Thanks!! Er zit een M-tech onderstel onder, maar de voorzijde is iets verlaagd met AC-schnitzer (=eibach) veren. Achterveren heb ik ook nog liggen, maar qua hoogte staat ie mij prima zo. Misschien dat ik ze nog eens plaats om te kijken hoe het dan staat, met rijden merk ik in elk geval geen verschil tussen voor en achter.
@ Robbel:
Verschil is inderdaad enorm, vooral ook omdat de styling 45 echt kruiwagen wielen zijn.. Staan echt een eind naar binnen van de zijkant gezien! Maar logo's ontbreken inderdaad (nog), heb de wielen namelijk opnieuw gespoten (toch handig als je van alles wat kunt.. ) Maar er komen nieuwe logo's in!
@ Roel:
Nee, heb ze niet nieuw gekocht, heb ze van een kennis overgenomen die graag stoeprandjes kroelde. Maar nu zijn ze weer als nieuw
@ Bjornc:
Ja ja, handig hoor, die kantelfunctie van de rechterspiegel als je hem in de achteruit zet. Als die er niet opzat, parkeerde ik hem minstens een halve meter van de stoep!
@ VUA052:
Thanks!!
@ Joop:
Grappig dat jij het ook meteen op hebt gemerkt, ik was eerst juist bang voor verlies van comfort. Maar tis er uiteindelijk alleen maar beter op geworden! Grip is super inderdaad, nu ben ik niet zo'n wilde rijder, maar het voelt in elk geval goed aan. Dat ze wat sneller slijten, vind ik dan niet zo'n ramp. Lekker stille band ook overigens, ook niet te vergelijken met de bridgestones.
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! So, what's next? (h)
Haha, jij met je silvervisions.. Ik PB je morgen effe, moeten nog even een datum prikken hè!
@ Mac en Daniël:
Thanks!! Er zit een M-tech onderstel onder, maar de voorzijde is iets verlaagd met AC-schnitzer (=eibach) veren. Achterveren heb ik ook nog liggen, maar qua hoogte staat ie mij prima zo. Misschien dat ik ze nog eens plaats om te kijken hoe het dan staat, met rijden merk ik in elk geval geen verschil tussen voor en achter.
@ Robbel:
Verschil is inderdaad enorm, vooral ook omdat de styling 45 echt kruiwagen wielen zijn.. Staan echt een eind naar binnen van de zijkant gezien! Maar logo's ontbreken inderdaad (nog), heb de wielen namelijk opnieuw gespoten (toch handig als je van alles wat kunt.. ) Maar er komen nieuwe logo's in!
@ Roel:
Nee, heb ze niet nieuw gekocht, heb ze van een kennis overgenomen die graag stoeprandjes kroelde. Maar nu zijn ze weer als nieuw
@ Bjornc:
Ja ja, handig hoor, die kantelfunctie van de rechterspiegel als je hem in de achteruit zet. Als die er niet opzat, parkeerde ik hem minstens een halve meter van de stoep!
@ VUA052:
Thanks!!
@ Joop:
Grappig dat jij het ook meteen op hebt gemerkt, ik was eerst juist bang voor verlies van comfort. Maar tis er uiteindelijk alleen maar beter op geworden! Grip is super inderdaad, nu ben ik niet zo'n wilde rijder, maar het voelt in elk geval goed aan. Dat ze wat sneller slijten, vind ik dan niet zo'n ramp. Lekker stille band ook overigens, ook niet te vergelijken met de bridgestones.
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! So, what's next? (h)
hoor jij geen joelend geluid van de ps2 achterbanden tussen de 40 en 90 km p u?
die vna mij maken een klere lawaai.
gr hans
die vna mij maken een klere lawaai.
gr hans
Nee hoor, ze zijn juist lekker stil! Vorige bandjes maakten een stuk meer herrie...
Weet iemand waar je die kleine M-logo's vandaan haalt? (liefst niet via ebay..)
Weet iemand waar je die kleine M-logo's vandaan haalt? (liefst niet via ebay..)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
Gewoon bij de dealerhanse46 schreef: Weet iemand waar je die kleine M-logo's vandaan haalt? (liefst niet via ebay..)