Meer foto's zullen ook op de website volgen :BicerO3 schreef:Geslaagd dagje heren. Hele toffe foto's ook, zie mijn auto er niet tussen staan helaas. Zijn er meer foto's gemaakt?
www.5serieevent.nl
Daar staat jouw wagen ook wel tussen verwacht ik.
Meer foto's zullen ook op de website volgen :BicerO3 schreef:Geslaagd dagje heren. Hele toffe foto's ook, zie mijn auto er niet tussen staan helaas. Zijn er meer foto's gemaakt?
Je was niet de enigste die baalde......Quadrantz schreef:Ziet er idd erg geslaagd uit!! Balen dat ik er niet bij kon zijn
Organisatie is ook geen half werk zo te zien dus respect Bart
Heb je helemaal gelijk in, maar zonder haar steun had deze editie ook niet zo goed verlopen, ik klaag nietPatrickk schreef:
En Bart, een beetje vrouw steunt haar man toch....... ., hoop er dan wel bij te zijn..
Thnx !Marco M schreef:Leuk om te lezen en te zien dat het een succes was. Complimenten aan diegene die het mogelijk gemaakt hebben en 130 stuks is een heel mooi aantal.
Ik baal er nog steeds van dat ik er niet bij heb kunnen zijn.
Gisteren is de teleurstelling een beetje verzacht. Ik ben even naar Dylan ( bm-dub) gereden om te horen hoe zijn M6 klinkt met een Eisenmann. Waanzinnig geluid en een hele mooie M6