Navigation Road Map Europe Premium
Re: Navigation Road Map Europe Premium
Vorige keer via die link gedaan die ik je gaf. Dat ging perfect en was een stuk goedkoper.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
En de kaart is nu officieel ook op die link van mij verkrijgbaar.
Hallo,
Ik heb een 525d uit 2011 / navi professional.
Ik heb ook nog oude kaarten, maar een andere vraag: zijn er ook updates van het totale systeem (los van de kaarten) en wat kost dat en wat krijg je dan? Ook bijv Bmw apps? Spotify?
Dank!
Joost
Ik heb een 525d uit 2011 / navi professional.
Ik heb ook nog oude kaarten, maar een andere vraag: zijn er ook updates van het totale systeem (los van de kaarten) en wat kost dat en wat krijg je dan? Ook bijv Bmw apps? Spotify?
Dank!
Joost
Ik heb inmiddels beide Europa kaarten van de Premium 2015-2 weten te bemachtigen (zowel "East" als "West"), maar nou vroeg ik me af of je voor iedere kaart een aparte FSC code moet aanvragen, of dat je dat met dezelfde code kan installeren.
- BMW530xdrive
Ze worden separaat verkocht, dus grote kans dat ze beide separate codes nodig hebben.
Ik heb aan West genoeg. Ik kom nooit in het Oostblok. Je zult me niet gauw in Rusland en Turkije en de overige landen in die regio aantreffen.
Hooguit tjechië en dat valt onder west.
West 2015 stond er bij binnen een uurtje op.
Ik heb aan West genoeg. Ik kom nooit in het Oostblok. Je zult me niet gauw in Rusland en Turkije en de overige landen in die regio aantreffen.
Hooguit tjechië en dat valt onder west.
West 2015 stond er bij binnen een uurtje op.
F10 2012 BMW 530d xDrive, 258PK/560Nm
-
De vrijschakelcode voor West en East zijn hetzelfde... Is maar de vraag of je harde schijf groot genoeg is...
- BMW530xdrive
Aangezien ze het dit jaar opgesplitst hebben zal dat waarschijnlijk niet passen. Daarnaast vraag ik me af of ze überhaupt samen kunnen draaien. Nu zie ik bij het versienummer West erbij staan.
Ik heb begrepen dat je moet kiezen tussen West en East.... ze kunnen niet tegelijkertijd op je harddisk worden gezet...
Ik g dus maar voor West....
Ik g dus maar voor West....
Laatst gewijzigd door jvdheuvel op 04 sep 2015, 07:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Een ritje naar Den Bosch deze week leerde mij dat de versie van mijn Navi-professional nog uit 2011 dateert.
Ik zou graag upgraden naar de laatste versie. Via de link uit een van de eerdere posts in dit draadje kom ik op BMW-Navi-Maps in de UK uit.
Deze webshop biedt 3 opties aan:
- Road Map Premium
- Road Map Move
- Road Map Next
Ik denk dat ik (voor mijn 520 van November 2011, met Navi professional) Road Map Premium nodig heb. Maar moet ik daarnaast nog een activatie code aanschaffen?
Ik zou graag upgraden naar de laatste versie. Via de link uit een van de eerdere posts in dit draadje kom ik op BMW-Navi-Maps in de UK uit.
Deze webshop biedt 3 opties aan:
- Road Map Premium
- Road Map Move
- Road Map Next
Ik denk dat ik (voor mijn 520 van November 2011, met Navi professional) Road Map Premium nodig heb. Maar moet ik daarnaast nog een activatie code aanschaffen?
Je hebt de Premium nodig. Er zijn leden hier die de kaart nog hebben zoals Joris. Ik ook maar moet die gaan zoeken en weet effe niet meer waar. De FSC code genereren kunnen wel meer leden hier zoals Ryan (source) en Gregor (GK5)
Ik heb de software ook maar heb het nog nooit geprobeerd.
Ik heb de software ook maar heb het nog nooit geprobeerd.
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar heb meteen een vraag. Sinds kort heb ik een F11 uit 2014 met daarop de premium navigatieversie van 2014-1. Op mijn vorige BMW (F10 uit 2011) had ik de versie Premium 2015-2 geinstalleerd. Deze wil ik ook graag op mijn huidige auto installeren. Als ik echter de USB stick in de poort van de middenconsole stop (zit er geen in dashboardkastje) gebeurt er NIETS. Deze hoort toch automatisch op te starten (deed ie in de vorige wel) en dan te vragen naar FSC code. Zijn de USB sticks slechts eenmalig te gebruiken of gaat er iets anders niet goed? Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt.
- BMW530xdrive
Hmm, weet je zeker dat je geen aansluiting in het dashboard kastje hebt? Bij mij werkte het uitsluitend bij die aansluiting. In die van de middenconsole kreeg ik in eerste instantie ook geen reactie vanuit de CIC.
Aangzien die van jou uit 2014 is, heb je een NBT unit neem aan? Heb je dan niet de Next kaarten nodig?
Aangzien die van jou uit 2014 is, heb je een NBT unit neem aan? Heb je dan niet de Next kaarten nodig?
Mijn navigatie kaarten worden volgende week ergens geupdate bij SPBA. Ik was er afgelopen week, maar toen was ik net te vroeg werd mij verteld, de 2016 kaarten zijn rond deze week leverbaar. Ik heb nog kaarten uit 2011.
Ik heb al twee weken geleden gedownload Premium 2016-1 en Next 2016-1
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Bedankt BMW530xDrive. Hieruit blijkt maar weer eens dat ik er nog niet veel van snap. Als ik de versie oproep zie ik inderdaad Road Map Europe Next 2014-1 staan. Ik wist niet dat er verschillende soorten waren voor de F modellen van BMW. Dus zal mijn premium versie hier wel niet op werken?! . Ik zie ook een reactie van gk5 die de 2016 versie heeft gedownload. Waar kan ik dit eventueel vinden? Alvast bedankt, HanBMW530xdrive schreef:Hmm, weet je zeker dat je geen aansluiting in het dashboard kastje hebt? Bij mij werkte het uitsluitend bij die aansluiting. In die van de middenconsole kreeg ik in eerste instantie ook geen reactie vanuit de CIC.