Thanx voor de pluimen,BertusE46 schreef: Trouwens, wat dacht je van Luxe kentekenplaten?
luxe platen staan idd ook nog op t program.
Thanx voor de pluimen,BertusE46 schreef: Trouwens, wat dacht je van Luxe kentekenplaten?
|
|Deze kon ik er zo overheen schuiven, mijn pijpje loopt aan het uiteinde naar de straat toe maar blijft wel dezelfde diameter als de rest van de pijp.BMWe46320d schreef:Netjes hoe heb je dat gedaan met het sierstukje? ik vind dat kromme pijpje niks
|Tuurlijk doe ik voor je, je zult er echter weinig aan zien want hij zit er rondom omheen.....BMWe46320d schreef:Hmm met het plaatje van me uitlaat in me hoofd snap ik het niet zou je mischien als je een keer tijd heb een closeup foto kunnen maken van onderuit?verder ziet het er echt gelikt uit
|Hierbij dan, op verzoek, de close-up's:BMWe46320d schreef:Hmm met het plaatje van me uitlaat in me hoofd snap ik het niet zou je mischien als je een keer tijd heb een closeup foto kunnen maken van onderuit?verder ziet het er echt gelikt uit

|hennep E46 schreef:De volgende update is vandaag binnen gekomen :yahoo: :yahoo:
klein voorproefje:
rara wat zou het zijn? en Paul mag niet raden.
|
|