Zo achteraf zijn mij een paar dingen bijgebleven:
-De colonne BMW's vanaf Utrecht trok waarschijnlijk zoveel aandacht omdat het nooit voorkomt dan 20 BMW's zich allemaal aan de maximale snelheid houden.
-Het wedstrijdje motorgeluid op de parkeerplaats bij Geldrop was stiekem best leuk. En de opmerking tegen de voorbijrijdende 911 "hey, wat kom jij doen?" was prachtig.
-Die rode 635csi op BF is de mooiste straat BMW die ik ook van dichtbij gezien heb, dat is inclusief alles wat in het BMW museum staat. Wat een plaatje!
-Soms 15 minuten met een leeg blikje Red Bull rondgelopen voordat een vuilnisbak in beeld kwam.
Dat kan beter. Wel lag er bijna geen vuil op het asfalt!
-Ik greep net naast de Bilstein stickers, iemand had de laatste voor me neus weggekaapt. Ok, heb wel een handvol Eibach plakkers meegenomen uit frustratie.
-Buitenlanders die het begrip [stilstaan] niet begrijpen bij de kickdown competitie.
-2 keer goed ingesmeerd en niet verbrand. Wel stom dat we onze petjes in de MX-5 hebben laten liggen. De petjes bij de petjeskraam waren vies
-Blij dat we vroeg aanwezig waren, de lange rij BMW's die in de hitte een plek zochten daar zou ik niet in willen staan.
-Rare Duitser die zeurt over mijn achterspoiler zijnde 'nicht original'... Ich denke du hast das Konzept nicht ganz verstanden mein Freund!
-Was maar 15km rijden naar Nettetal (D), daar hebben we nog effe 45 liter Ultimate 102 kunnen scoren voordat we via Nijmegen naar huis gingen.
-Bij Breukelen kwamen we de BMW 2002 Turbo tegen, er was net een snelheidsbeperking naar 70 km/u. Daar trok ik van 'm weg, nogmaals bij het einde van de 100 km zone. Daarna gaf hij eens flink gas en vloog langs ons, een flinke pluim rook uitblazend. Mooi om te zien dat die oude beestjes ook echt gebruikt worden. Denk wel dat hij blij mag zijn dat oom agent daar niet rondreed.