X5 M50D F15 onbetrouwbare techniek
Re: Onbetrouwbare techniek
Dikke bolides hoor!! X5 is erg bruut met een hele leuke motor
Balen dat je er zoveel problemen mee hebt, hopelijk krijgen ze het opgelost!
Balen dat je er zoveel problemen mee hebt, hopelijk krijgen ze het opgelost!
Willem51 schreef:@izzy
Hoezo onzin ?
excuses, afgaande op je eerste post (ook eerste post op forum) dacht ik dat dit fake zou zijn,
helaas zien we dat nogal vaak gebeuren,,,
Balen dat het allemaal zo moet lopen,... ook met je x5. Wat een prachtige bak is dat toch... maar zoveel problemen is niet normaal. Ik heb e.e.a. nagevraagd bij een maatje (BMW monteur bij BMW dealer in omgeving Rdam) de klachten zijn niet echt bekend bij hun terwijl er daar al 18 van rijden in hun klantenkring. (volgens database)
BMW e91 LCI 320da Individual
@izzy
Kwam op Assen iemand met dezelfde X5 tegen en had het probleem met spontaan opengaande ramen
In ieder geval wordt de auto volgende week door de dealer opgehaald en is afwachten het enige wat mij rest
Bedankt voor je belangstelling
Kwam op Assen iemand met dezelfde X5 tegen en had het probleem met spontaan opengaande ramen
In ieder geval wordt de auto volgende week door de dealer opgehaald en is afwachten het enige wat mij rest
Bedankt voor je belangstelling
Re: X5 M50D F15 onbetrouwbare techniek
Er zijn een paar opties, of je hebt echt pech en zit er iets verkeerd in de modules en software, maar dat zou er uitgehaald moeten kunnen worden. Of er zit een verhaal aan de auto, heb je ooit wel eens aan waterschade gedacht? Als de wagen bijvoorbeeld in het water heeft gelegen dan kunnen alle modules en elektronica zodanig aangetast zijn dat je maar storing op storing kan krijgen. Ik spreek uit ervaring met een E60 en waterschade.
BMW Nederland heeft laten eten de situatie héél erg te betreuren en voorgesteld de auto om te ruilen vor een nieuwe
De kosten zijn te verwaarlozen, een wijze van serviceverlenen die past bij
Het merk
Ben hier héél gelukkig mee
De kosten zijn te verwaarlozen, een wijze van serviceverlenen die past bij
Het merk
Ben hier héél gelukkig mee
Dat klinkt iig wat beter dan de eerste berichten... Ga je voor exact de zelfde?
Gefeliciteerd met deze uitslag, hopelijk bevalt de volgende beter!
-
- Contacteer:
Dat zijn mooie oplossingen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
#
Laatst gewijzigd door MarkS90 op 27 dec 2015, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
of uit elkaar getrokken wordt voor onderdelen?
Lijkt me niet dat bmw zomaar een auto weer in de markt stopt die niet ' klopt '
Lijkt me niet dat bmw zomaar een auto weer in de markt stopt die niet ' klopt '
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
- jwbakkenes
Dat zijn mooie berichten, goed opgelost door BMW. Hopen dat je met de nieuwe meer plezier gaat beleven.
Laat je de nieuwe hier ook even zien?
Laat je de nieuwe hier ook even zien?
-
Deze auto gaat BMW zelf niet meer in de markt zetten, deze wordt gewoon de handel in getrapt. Zo werkt dat helaas...
Overigens nette oplossing, heb een familielid die een nieuwe Mercedes Eklasse kocht en daar ook allemaal elektronische problemen mee had. Na een jaar en 15 garagebezoeken verder werd maar voorgesteld in te ruilen op een nieuwe, en of er eventjes 25k bijgelegd wilden worden... Jurist erbij en dreigen met ontbinding van de koop heeft tenslotte ervoor gezorgd dat de auto 3 weken bij de dealer gestaan heeft en de complete draadboom is vervangen.
Overigens nette oplossing, heb een familielid die een nieuwe Mercedes Eklasse kocht en daar ook allemaal elektronische problemen mee had. Na een jaar en 15 garagebezoeken verder werd maar voorgesteld in te ruilen op een nieuwe, en of er eventjes 25k bijgelegd wilden worden... Jurist erbij en dreigen met ontbinding van de koop heeft tenslotte ervoor gezorgd dat de auto 3 weken bij de dealer gestaan heeft en de complete draadboom is vervangen.