Om te janke!!

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Sm@rkiej

Re: Om te janke!!

Bericht door Sm@rkiej » 31 jan 2009, 12:14

Door een tip van Bertus waarschijnlijk een deurtje gevonden..!!
NU moet ik nog alleen een DIY ofzo vinden van hoe ik zo'n deur ga monteren..

Misschien mensen die weten hoe dit gaat is het eingelijk veel werk?

Grt Mark,
:///m:

twister

Bericht door twister » 31 jan 2009, 19:06

gewoon deur ombouwen is niet moeilijk,maar raad je wel aan flank en voordur uit te spuiten,spuit wel wekelijks zo eenje en zo recht af spuiten isniet aan te raden,als de nieuwe deur is gespoten met een andere tint heb je al prijs

groetjes

Robbel

Bericht door Robbel » 31 jan 2009, 22:18

Met een beetje geluk hoeft er helemaal niks gespoten te worden als ik het goed begrijp :duim: Aangezien de aangeraadde deur TiAg is...Beetje geluk moet je wel hebben..kan natuurlijk toch altijd nog degelijk verschillen..
Veel sterkte met dit verhaal iig! Hoop dat je er genadig vanaf komt, zonder spuiten ;)
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Sm@rkiej

Bericht door Sm@rkiej » 31 jan 2009, 23:35

Ik heb nu iemand gevonden via marktplaats waar ik de deur voor 150 eurootjes kan halen. Alles erop en eraan geen deuken etc... Hopen dat de kleur overeenkomt dan kom ik er nog mooi vanaf... :)

Had verwacht dat het uiteindelijk rond de 600 tot 800 euries was geweest maar valt me alles mee..
Maar ik heb de deur nog niet ;) :P

Mike01

Bericht door Mike01 » 31 jan 2009, 23:56

ook al is de kleur tiag. er kunnen behoorlijke kleurverschillen zijn onderling en bij een portier kun je dat goed zien.
dus zet de portier eerst eens bij de auto en kijk of je kleurverschil hebt.
om een portier te vinden die precies dezelfde kleur heeft is haast niet te doen.
mocht deze deur waar je naar gaat kijken toch niet goed zijn. ga dan maar eerst eens goed op internet zoeken naar demontagebedrijven die bmw onderdelen hebben.
wie weet heb je wel massel.

veel succes in ieder geval.

Robbel

Bericht door Robbel » 01 feb 2009, 00:24

Waar je eventueel ook nog zou kunnen kijken is http://www.rhenoy.nl Da's ook een demontagebedrijf van de wat nieuwere auto's. ze hebben ook een hele hoop van BMW...
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Sm@rkiej

Bericht door Sm@rkiej » 07 feb 2009, 13:34

Heb vanmorgen de deur vervangen.. Zit er allemaal goed in etc..

Alleen het probleem wat we al verwachte is dus nu aan bod. Het kleur verschil, er zit inderdaad wat kleur verschil in mijn deur. Hij is wat donkerder. Het is niet heel erg opvallend en het is maar net vanuit welke hoek je er naar kijkt. Ik wil hem dus nog wel een keer uit late spuiten zodat het verschil niet meer zichtbaar is.

Iemand van jullie tips welke personen dit doen tege een mooie prijs? Ben er tot nu toe met 150 euro vanaf gekomen. Nu nog een mooie spuitprijs en ik ben helemaal gelukkig :)

grt Mark,

andy10

Bericht door andy10 » 07 feb 2009, 18:17

erg pijnlijk de misser, had het zelf met mijn 2 weken nieuwe black chroom velgen, pijn scheut gaat door je lende.
succes man met de reparatie.

Mario TT

Bericht door Mario TT » 09 feb 2009, 13:12

Sm@rkiej schreef:Heb vanmorgen de deur vervangen.. Zit er allemaal goed in etc..

Alleen het probleem wat we al verwachte is dus nu aan bod. Het kleur verschil, er zit inderdaad wat kleur verschil in mijn deur. Hij is wat donkerder. Het is niet heel erg opvallend en het is maar net vanuit welke hoek je er naar kijkt. Ik wil hem dus nog wel een keer uit late spuiten zodat het verschil niet meer zichtbaar is.

Iemand van jullie tips welke personen dit doen tege een mooie prijs? Ben er tot nu toe met 150 euro vanaf gekomen. Nu nog een mooie spuitprijs en ik ben helemaal gelukkig :)

grt Mark,
Probeer hem eens 1x goed te waxen... misschien dat er een laagje stof/vuil op zit omdat hij lang op een vuile plek heeft gelegen.Niet geschoten is altijd mis.

Je hebt er wel van geleerd he??
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.

Jussi

Bericht door Jussi » 09 feb 2009, 13:41

Ik voel met je mee.. Ik heb net mijn verhaal hierboven ook gepost.

Sm@rkiej

Bericht door Sm@rkiej » 09 feb 2009, 19:05

Mario TT schreef:Probeer hem eens 1x goed te waxen... misschien dat er een laagje stof/vuil op zit omdat hij lang op een vuile plek heeft gelegen.Niet geschoten is altijd mis.

Je hebt er wel van geleerd he??

Haha en of ik er van geleerd heb...

en nu ga ik aan het waxen kijken of het wat word ;)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”