--help schreef:Heeeeele mooie velgen, Vind een E90 altijd best 'braaf' als hij standaard is. Maar deze niet, duur maar mooi speelgoed!

Hehe thanks man!

Ben er zelf ook erg blij mee. Zit stiekem al te kijken voor eventueel Airlift maar dat spul is echt schreeuwend duur..
-Richard- schreef:Ken je al sinds het Honda forum. Tenminste, herken zullen we maar zeggen. We kennen elkaar niet.
Ik vind het altijd bijzonder hoe jij in enkele stappen zo'n wagen weet om te toveren tot een dikke machine. Je EK9 blijft een iconische machine, gaaf ding.
De Futura's zijn mooi wielen maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het dik staat op een E90. Verder complimenten en keep up the good work
Heb je ook een foto van je 'rechte pijp'?
Wil dit namelijk ook doen met mijn 130i, het geluid is dan echt super en roffelt ook lekker bij het gas los laten (gaaf!!) 
Wat voor auto had jij dan?

Ben wel benieuwd eigenlijk. Thanks voor het compliment!
Achteraf had ik mijn EK9 niet moeten wrappen en gewoon "OEM+" moeten laten zoals de onderstaande foto:
Ik heb geen foto van de pijp maar die kan ik vanavond eventueel wel maken voor je. Het is erg simpel, de einddemper is verwijderd en daar is een rechte pijp met eindtip voor in de plaats gekomen.
Alleen ga ik er zelf wel weer een kleine demper tussen plaatsen want in de ochtend is het geluid toch wel erg hard