Pagina 2 van 3

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 14:06
door joost
bleh, allemaal Show en No Go in mijn ogen die quads... mocht je nou een dikke supercharger hebben okay, maar onder een stock 320d, niet doen man.

ingetogen kracht is veel meer voor tezeggen, dus zou gaan voor wat subtielers... bv 2 pijpjes eisanmann

my -2c

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 14:20
door bukko
Ok de meningen verschillen,wat ik uiteraard ook had verwacht.

Blijft toch een moeilijke keus :?

Nu heb ik er een sebring onder,maar ik wil toch iets anders eronder.
Afbeelding
Spoiler: Laat zien
deze demper is ook een beetje te tuning achtig
Heb trouwens de dubbele uitlaat van Remus gevonden in de US,en de prijs valt 100% mee ;D
Spoiler: Laat zien
Check http://www.remusexhaustshop.com
Kan ook een enkele uitlaat van Eisenmann bestellen(2x rond)en een andere diffossor voor een dubbel pijps uitlaat.

Ga nog een beetje surfen op 't web,suggesties zijn van harte welkom ;D

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 14:47
door joost
Kan ook een enkele uitlaat van Eisenmann bestellen(2x rond)en een andere diffossor voor een dubbel pijps uitlaat.
heeft dan zeker mijn voorkeur, is stoer/sportief maar houdt et geheel toch wat subtieler allemaal :!

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 14:57
door bukko
Het zal waarschijnlijk dan deze worden 2x70mm rond.
Afbeelding

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 15:21
door joost
Quote verwijderd, zie regels gebruik citaten.

Moderatoropmerking Farl
volgens mij met die maten moet je de diffussor dan zoiezo laten freezen (ook die van de 6 cilinder), dus kun je net zo goed je huidige netjes laten uitfreezen, bespaart weer wat centen :)

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 17:52
door blue-beemer
Quote verwijderd, zie regels gebruik citaten.

Moderatoropmerking Farl
als je een orginele diffusor van een 6 cilinder hebt dan moet hij zonder aanpassingen passen

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 18:05
door joost
ai ja klopt, ben in de war met de normale achterbumper...

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 19:13
door bukko
Ok bedankt voor de tip.

Ga effe op 't web naar een geschikte diffussor zoeken ;D

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 19:43
door Patron
ik zou voor deze gaan eerlijk gezegd..

Afbeelding

Maar dan met chrome pijpjes natuurlijk.. gelukkig hebben ze deze weer terug gebracht bij de e92.. net als de oude e21 (h)
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
wat blijft zo een E21 kontje toch zo lekker! :love:

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 19:48
door bjornc
Kijk Patron, jij snapt het heeeelemaal :duimen: :amen:

Dit is ècht een super mooie mod, en je ziet het ook niet te vaak.
Je creëert er geen M3-wannabe look mee, en toch is het sportief.

De dubbele pijpkes aan 1 kant heb je toch al gehad?

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 19:50
door Patron
als ik teveel geld had, zou ik het ook meteen doen.. eerst nog M-tech II eronder :P
Edit:
heb ff een PSje gemaakt voor het idee ;) en ik ben er verliefd op geworden! alleen moeten de pijpje net een maatje kleiner..

hou wel je hart eerst vast :P
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 11 feb 2009, 20:58
door bukko
Ziet er eigenlijk best goed uit Patron,knap gedaan zo :amen:

Alleen weet ik nog niet wat ik precies wil :?

Vind de dubbelloops aan een kant ook wel gaaf 8)

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 12 feb 2009, 13:48
door bukko
Heb vanmorgen een diffussor besteld voor een 330 bij de dealer.

Kosten 107 euro+26 euro trekhaakklepje.

Denk dat ik de diffussor zwart laat,breekt weer een beetje.
Spoiler: Laat zien
vind 'm nu nogal veel blauw aan de achterzijde,viel me zomaar ineens op ;(

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 12 feb 2009, 14:40
door joost
niet de nieuwe Carbon versie bestelt? :)
wel 411,- euro....

Re: Eisenmann duplex uitlaat.

Geplaatst: 12 feb 2009, 17:07
door bukko
Ik heb op de rest van de auto bijna geen carbon accenten zitten,alleen de grill en de emblemen.

Dus daarom heb ik bewust voor zwart gekozen.omdat je dan weer heel je auto in carbon accenten aan moet passen.

En dat vind ik niet zo mooi eigenlijk.