Het interieur is er goed op vooruit gegaan zo met die comfort stoelen.
Is dat een kwestie van lang wachten op marktplaats tot dat er zo een interreur langskomt, want zo'n wit (en half zwart/witte deuren) vind ik toch ook wel heel gaaf, maar kan er niet echt op marktplaats vinden?
Het is dan wel een E60, met neerklapbare achterbank, en zou ik zo brutaal mogen zijn wat zo een interreur ongeveer heeft gekost
En was het plaatsen lastig BMW_Mischa, qua elektronica enzo?
Verder een piekgave auto
BMW_Mischa's 520D E61
- PorschefanRoel
- BMW_Mischa
Re: BMW_Mischa's 520D E61
Lang wachten is voor mij niet weggelegd... haha. Het was een E60 individual interieur vol leder, inclusief deuren en midden console. Beetje een impuls koop geweest met het idee "gewoon" het leer van de achterbank over te zetten aangezien het ook een neerklapbare achterbank had. Maar helaas....
Wat ik heb moeten doen:
- Deurpanelen waren vol leder, heel iets zwart aan de bovenkant en de rest grijs (kleur is officieel polar grau). Echter voor met de ingebouwde zon gordijntjes en die had ik dus niet... Dat plus het feit dat ik het wel heel licht vond worden heeft mij doen kiezen om alleen het leer bij de armen over te zetten.
- Midden console was dus ook helemaal wit/grijs. Ook dat vind ik wel heel licht dus heb de lederen "kussens" overgezet op mijn zwarte niet lederen console. (Ik ga als het wat warmer is de interieurlijsten hoogglans zwart spuiten dus denk dat ik dan wel het lichte console terug zet. Nu met de grijze lijsten is het gewoon geen porum)
- Zwart lederen achterbank gekocht en deze zelf geverfd.
En last but not leats
- Alle extra bedrading aangesloten voor de stoelmodules, airbags en stoelverwarming.
- Alles netjes coderen zodat het werkt zoals heg hoord.
Lastig? Tja, alles is relatief. Veel geld maakt het een stuk makkelijker, maar dat heb ik helaas niet :p . Gelukkig heb ik ondertussen al wel de nodige ervaring in elektronica, bedrading schema's, computers en sleutelen. Verder is het een kwestie van logisch nadenken.
Maar goed, een achterbank voor de e60 heb ik dus nog liggen, compleet met verwarming. En een paar vol ledwren deurpanelen waar dus het arm stuk uit mist en nog wat losse stukken... That reminds me... ik moet echt de garage op gaan ruimen :/
Wat ik heb moeten doen:
- Deurpanelen waren vol leder, heel iets zwart aan de bovenkant en de rest grijs (kleur is officieel polar grau). Echter voor met de ingebouwde zon gordijntjes en die had ik dus niet... Dat plus het feit dat ik het wel heel licht vond worden heeft mij doen kiezen om alleen het leer bij de armen over te zetten.
- Midden console was dus ook helemaal wit/grijs. Ook dat vind ik wel heel licht dus heb de lederen "kussens" overgezet op mijn zwarte niet lederen console. (Ik ga als het wat warmer is de interieurlijsten hoogglans zwart spuiten dus denk dat ik dan wel het lichte console terug zet. Nu met de grijze lijsten is het gewoon geen porum)
- Zwart lederen achterbank gekocht en deze zelf geverfd.
En last but not leats
- Alle extra bedrading aangesloten voor de stoelmodules, airbags en stoelverwarming.
- Alles netjes coderen zodat het werkt zoals heg hoord.
Lastig? Tja, alles is relatief. Veel geld maakt het een stuk makkelijker, maar dat heb ik helaas niet :p . Gelukkig heb ik ondertussen al wel de nodige ervaring in elektronica, bedrading schema's, computers en sleutelen. Verder is het een kwestie van logisch nadenken.
Maar goed, een achterbank voor de e60 heb ik dus nog liggen, compleet met verwarming. En een paar vol ledwren deurpanelen waar dus het arm stuk uit mist en nog wat losse stukken... That reminds me... ik moet echt de garage op gaan ruimen :/
E30 325i Cabrio ('87) R.I.P.
E36 316i LPI sedan ('97) Verkocht
E46 320D sedan ('01) Verkocht
E36 325i Cabrio ('94) Verkocht
E61 520D ('07) Verkocht
F20 116D ('13) Verkocht
F31 320D ('13)
- PorschefanRoel
Oh dat half zwarte is dus niet standaard, dat vind ik juist mooi staan. Dan wordt het inderdaad zoals jij zegt niet te licht van binnen.
(Verklaard enigszins dat ik deze deuren nergens kon vinden, hetzelfde geldt voor die middenconsole )
Als je ooit van de achterbank af wilt, dan ga ik misschien wel geïnteresseerd zijn, eerst nog even zien of ik verder deurpanelen, middenconsole en comfort stoelen kan vinden.
En natuurlijk of ik het dan het geld waard ga vinden.
Het kost even wat werk, maar dan heb je ook wat. En zolang je er plezier in hebt is het ook niet erg natuurlijk
Als ik dit ga doen, ga ik het denk op dezelfde manier aanpakken als jou met die half witte deuren, want dat ziet er toch echt wel gaaf uit.
(Verklaard enigszins dat ik deze deuren nergens kon vinden, hetzelfde geldt voor die middenconsole )
Als je ooit van de achterbank af wilt, dan ga ik misschien wel geïnteresseerd zijn, eerst nog even zien of ik verder deurpanelen, middenconsole en comfort stoelen kan vinden.
En natuurlijk of ik het dan het geld waard ga vinden.
Het kost even wat werk, maar dan heb je ook wat. En zolang je er plezier in hebt is het ook niet erg natuurlijk
Als ik dit ga doen, ga ik het denk op dezelfde manier aanpakken als jou met die half witte deuren, want dat ziet er toch echt wel gaaf uit.
- BMW_Mischa
De E61 520D is gisteren ingeruild voor een F20 116D! Het is en blijft een prachtige en fijne auto die mij, ondanks ruim 11 jaar oud en 290dKm, nooit heeft laten staan. Naast standaard onderhoud alleen de dynamo, thermostaten en gloeibougies&relais moeten vervangen. Maar goed, ook dat is uiteindelijk gewoon slijtage spul natuurlijk.
Ondanks dat ik niet heel actief post op het forum zal ik binnenkort wel een showroom aanmaken voor de F20.
P.s. mochten er mensen interesse hebben in de 18" velgen met zeer goede banden of in een setje 17" met winterbanden dan kunnen ze een pb sturen. (Zal.zsm foto's maken en een advertentie plaatsen)
Ondanks dat ik niet heel actief post op het forum zal ik binnenkort wel een showroom aanmaken voor de F20.
P.s. mochten er mensen interesse hebben in de 18" velgen met zeer goede banden of in een setje 17" met winterbanden dan kunnen ze een pb sturen. (Zal.zsm foto's maken en een advertentie plaatsen)
E30 325i Cabrio ('87) R.I.P.
E36 316i LPI sedan ('97) Verkocht
E46 320D sedan ('01) Verkocht
E36 325i Cabrio ('94) Verkocht
E61 520D ('07) Verkocht
F20 116D ('13) Verkocht
F31 320D ('13)