Sold
-
- Berichten: 436
- Lid geworden op: 16 mar 2014, 05:41
Re: E39 525i Individual
Klopt wat Vliet zegt, dit is een Tageskenzeichen(dagkenteken) en maar maximaal 5 dagen geldig, als ze je zien rijden in NL dan word je geheid aangehouden en krijg je een boete cadeau!
Een import kenteken kun je naar mijn weten bij de RDW ophalen,maar volgens mij ook gewoon in Duitsland!
Een import kenteken kun je naar mijn weten bij de RDW ophalen,maar volgens mij ook gewoon in Duitsland!
BMW E30 318i Sedan 1989, Zelfgemaakte kleur blauw. [X]
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
BMW E30 316i Coupe 1985, Champagne kleur [X]
BMW E36 323i Coupe 1995, Zwart [X]
BMW E36 318i Touring 1997, MontrealBlauw[X]
>Bmw E36 325 TDS Touring Automaat 1998 M-Techniek CosmosSchwartz<
Re: E39 525i Individual
Het maakt al niet meer uit want hij staat inmiddels op kenteken.
Re: E39 525i Individual
Inmiddels heb ik de 525i technisch door laten lichten. Geen verrassingen op wat kleine dingetjes na; fijn om te weten dat je een goede koop hebt gedaan. Motor en bak lopen als een klokje.
Ik heb cosmetisch wat werk gepland om een aantal kleine plekjes netjes te maken, dan blijft hij ook de komende jaren tiptop in orde.
Ik heb cosmetisch wat werk gepland om een aantal kleine plekjes netjes te maken, dan blijft hij ook de komende jaren tiptop in orde.
Re: E39 525i Individual
Gave auto! hou ons vooral op de hoogte!!
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Re: E39 525i Individual
De 525 is inmiddels aardig onder handen genomen.
- Chromen sierstrip voorbumper was beschadigd, is vervangen.
- Stootstrip onder sierstrip gespoten.
- Motorkap opnieuw gespoten aan binnen en buitenkant. Naden opnieuw afgekit en getectyleerd om roestvorming te voorkomen.
- Bijrijderszijde voorscherm, portieren (binnen en buitenzijde) en dorpel opnieuw gespoten ivm paar kleine beschadigingen en klein beetje beginnende roest in de portier. Ook de portieren en dorpels zijn getectyleerd.
- Twee parkeersensoren vervangen en in kleur gespoten.
- Remleiding naar achteren vervangen.
- Mistlamp bestuurderszijde vervangen ivm vocht.
- Beschermkap bestuurdersstoel vervangen. Deze scheurt altijd bij het uitstappen met kraken van je stoel tot gevolg. Zonde van zo'n fijne stille auto.
Je kan je afvragen waarom je een daily zo laat aanpakken. Met slooponderdelen en alleen spuiten had ik over x jaar de 525 prima roestvrij kunnen verkopen. Ik heb alleen moeite met half werk.
Nu weer lekker toeren. Todo:
- Beginnende pixelfouten fixen.
- Stille nieuwe banden. Iedereen zou de huidige prima vinden, maar ze zijn wat gecupt, dat doet afbreuk aan het comfort.
- Interieur detailen.
Foto's volgen nog wel...
- Chromen sierstrip voorbumper was beschadigd, is vervangen.
- Stootstrip onder sierstrip gespoten.
- Motorkap opnieuw gespoten aan binnen en buitenkant. Naden opnieuw afgekit en getectyleerd om roestvorming te voorkomen.
- Bijrijderszijde voorscherm, portieren (binnen en buitenzijde) en dorpel opnieuw gespoten ivm paar kleine beschadigingen en klein beetje beginnende roest in de portier. Ook de portieren en dorpels zijn getectyleerd.
- Twee parkeersensoren vervangen en in kleur gespoten.
- Remleiding naar achteren vervangen.
- Mistlamp bestuurderszijde vervangen ivm vocht.
- Beschermkap bestuurdersstoel vervangen. Deze scheurt altijd bij het uitstappen met kraken van je stoel tot gevolg. Zonde van zo'n fijne stille auto.
Je kan je afvragen waarom je een daily zo laat aanpakken. Met slooponderdelen en alleen spuiten had ik over x jaar de 525 prima roestvrij kunnen verkopen. Ik heb alleen moeite met half werk.
Nu weer lekker toeren. Todo:
- Beginnende pixelfouten fixen.
- Stille nieuwe banden. Iedereen zou de huidige prima vinden, maar ze zijn wat gecupt, dat doet afbreuk aan het comfort.
- Interieur detailen.
Foto's volgen nog wel...
Re: E39 525i Individual, flink onder handen genomen.
viewtopic.php?f=110&t=53236&p=647531&si ... b9#p645518
Banden zitten eronder. Mocht je een fijne stille band zoeken voor je 5 of 7, dan zou ik zeker wat extra uitgeven voor een band met schuimlaag aan de binnenkant.
Banden zitten eronder. Mocht je een fijne stille band zoeken voor je 5 of 7, dan zou ik zeker wat extra uitgeven voor een band met schuimlaag aan de binnenkant.
Re: E39 525i Individual, flink onder handen genomen.
Inderdaad geen half werk, dat is niks
Goed bezig dus! Die banden is wel interessant inderdaad.
Goed bezig dus! Die banden is wel interessant inderdaad.
Re: E39 525i Individual, flink onder handen genomen.
Volgende actie. Duosim geregeld en telefoon tot leven gewerkt. Helaas heeft Vodafone 1 van de 2g frequenties uitgezet en dat is net degene die de e39 nodog heeft.
Iemand die t wel werkend heeft met Vodafone?
Iemand die t wel werkend heeft met Vodafone?
Re: E39 525i Individual, flink onder handen genomen.
Die simkaart gaat niet werken helaas, daar ben ik inmiddels achter. Maakt ook niet uit, de telefoon en alles werkt verder dus daar ligt het niet aan.
Vanavond de tacho laten fixen en de software van de navi bij laten werken naar de meest recente met 3d.
Nu eens even kijken voor nieuwe remschijven en blokken vóór...
Vanavond de tacho laten fixen en de software van de navi bij laten werken naar de meest recente met 3d.
Nu eens even kijken voor nieuwe remschijven en blokken vóór...
Re: E39 525i Individual, tellerunit gefixed
Waar heb je je tacho en navi laten doen?
- Marcel RSD
- Berichten: 958
- Lid geworden op: 24 mar 2010, 11:37
Re: E39 525i Individual, tellerunit gefixed
Of je plaatst een ULF en kun je je telefoon via Bluetooth verbinden.
Afhankelijk van bouwjaar kun je deze direct aansluiten (> 6-2002 dacht ik zo) of ompinnen.
Afhankelijk van bouwjaar kun je deze direct aansluiten (> 6-2002 dacht ik zo) of ompinnen.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Re: E39 525i Individual, tellerunit gefixed
@chrisb ik heb via MP iemand gevonden in Ede. Top geregeld allemaal. Je hebt PB met contactgegevens.
Re: E39 525i Individual, tellerunit gefixed
Laatst gewijzigd door Toink op 05 nov 2017, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: E39 525i Individual, tellerunit gefixed
Mooie originele wagen
Die worden langzaam schaars
Die worden langzaam schaars