Als leek zeg ik, tuurlijk moet dat eraf, achteras zakken, remleidingen afknijpen en los, dan alle rubbers eruit persen en nieuwe erin en dan weer alles erop etc.
Icm met diff is die dan ook makkelijker want alleen voor rubber van diff moet ook de zooi los, zit geen ruimte om rubber er zo ff uit te persen, draaien oid.
Alleen al dit rekent een dealer met gemak 8 uur ga je al richting de 1000.....
375 vind ik echt niet duur, 800 wel ;-) (overigens allemaal bmw-specialisten, dealer heb ik niet eens gevraagd want die zal nog boven de 800 zitten).
Auto is youngtimer ,btw eraf dan 310
We hebben nu 8 x een e46 gehad. Heb het 1x eerder laten doen denk in 2010 ofzo was toen eg wel meer kwijt meen ik mij te herinneren.
Als jij het voor minder of een adres heb waar voor minder kan, hou ik mij aanbevolen
![smile 8)](./images/smilies/sunglasses.gif)