Advies graag, heb meerdere problemen met de CCC

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Source

Re: Advies graag, heb meerdere problemen met de CCC

Bericht door Source » 19 nov 2017, 11:04

Verdeling van de stoelverwarming is aanwezig in de nbt.
Airco menu is er niet meer.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Kubilay

Bericht door Kubilay » 19 dec 2017, 20:52

Ralph schreef:Ik ben nu wel benieuwd waar de topic starter voor gaat.
Uiteindelijk ervoor gekozen om de iDrive te laten repareren, waaronder de uitwerpknop. Die doet het niet en er is een navi-dvd error. Er komt een nieuwe dvd laser in om dat te fixen. Wat de monteur met de uitwerpknop gaat doen weet ik nog niet. Ik ga ook meteen mp3 en aux laten coderen en aux kabel erop laten aansluiten.
Kosten: €220.
Kost veel minder dan een compleet nieuwe CIC of NBT unit. Ga binnenkort ook met vakantie dus dan maar dit want de hele tijd radio of dezelfde cd beluisteren kan ik nu al niet meer aan. :gek:
Vooral als ik een lange rit tegemoet moet gaan. :bang:
Gaat morgen gebeuren. Ben benieuwd.

Martijn van Tilburg

Bericht door Martijn van Tilburg » 20 dec 2017, 10:01

tom_il schreef:
gk5 schreef:Tegenwordig werkt nbt in e-serie 100% goed moet alleen juiste adapter kiezen.
Hoe regel je dan de temperatuur van de middenmonden ? Knop die de F10/11 heeft ontbreekt in de E60/61.
Zo zijn er nog wel wat dingen waar er knopen voor zijn in de F10/11 en niet in de E60/61, zoals bv de gevoeligheid van de airo. Eigenlijk als ik mij vergis heeft de F10/F11 helemaal geen airco menu in de iDrive.
Zo zit dacht ik ook de regeling Rug/zit vd zetelverwarming niet in de F10/F11 in de iDrive.
Ik geloof best dat het werkt, maar dan zonder die functies als de NBT heeft niet die menu's toch niet of wel ?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd

tom_il

Bericht door tom_il » 20 dec 2017, 14:09

Martijn van Tilburg schreef:
tom_il schreef:
gk5 schreef:Tegenwordig werkt nbt in e-serie 100% goed moet alleen juiste adapter kiezen.
Hoe regel je dan de temperatuur van de middenmonden ? Knop die de F10/11 heeft ontbreekt in de E60/61.
Zo zijn er nog wel wat dingen waar er knopen voor zijn in de F10/11 en niet in de E60/61, zoals bv de gevoeligheid van de airo. Eigenlijk als ik mij vergis heeft de F10/F11 helemaal geen airco menu in de iDrive.
Zo zit dacht ik ook de regeling Rug/zit vd zetelverwarming niet in de F10/F11 in de iDrive.
Ik geloof best dat het werkt, maar dan zonder die functies als de NBT heeft niet die menu's toch niet of wel ?
Mijn vraag ging over de NBT die heeft dit menu niet.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
525d E61 2007 pre-LCI

Raymondhendriks

Bericht door Raymondhendriks » 25 jul 2018, 17:02

Graag advies.

Ik heb een BMW 530 e60.
Nu heb ik het probleem onderweg is het geluid weggevallen van de radio enz. Maar ook de bediening werkt niet meer zet ik de auto uit dan draai ik het contact tot de eerste schakeling aan zodat alleen de xxx module aangaat dan doet alles het. Maar draai ik het contact verder aan slaat alles weer dood hopelijk kan iemand mij hierbij helpen mvg Raymond. :leip:

BMWonder

Bericht door BMWonder » 26 jul 2018, 13:45

Schijnt wel vaker te gebeuren heb ik gelezen en het vervangen van de CCC is dan de enige oplossing voor zover ik weet.
Op YouTube staan genoeg mensen met dit probleem en met bootloop issues en ook wat (tijdelijke) oplossingen die je zou kunnen proberen.

heertje

Bericht door heertje » 26 jul 2018, 19:46

heb jij niet gewoon een probleem met je mulf?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”